RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

«اینشورتاک» به دور دوم رسید

۱۳:۱ - ۱۴۰۱/۸/۱۴کد خبر: 342236
ایستانیوز:دور دوم مسابقه سخنرانی صنعت بیمه با عنوان «اینشورتاک»، به زودی برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سال گذشته نخستین دوره این مسابقه با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از نمایندگان و اعضای شبکه فروش صنعت بیمه برگزار شد و در نهایت، پس از ارزیابی های متعدد، ۱۳ نفر از شرکت کنندگان در آن به عنوان فینالیست انتخاب شدند. در پایان نیز، شش نفر شرکت کننده از شرکت های بیمه سامان، پاسارگاد، تعاون، باران و ملت به عنوان منتخبان دور نخست مسابقه «اینشورتاک» معرفی شدند.
 
حضور نمایندگان و اعضای شبکه فروش شرکت های بیمه در این رویداد، سبب شد تا فعالان صنعت بیمه، هم توانایی خود در زمینه معرفی محصولات بیمه ای را محک بزنند و هم در این زمینه آموزش ببینند. از جمله دستاوردهای نخستین رویداد اینشورتاک می توان به «درگیر شدن ذهن مردم با مفاهیم بیمه ای» و در نتیجه آن «افزایش ضریب نفوذ بیمه» اشاره کرد.
 
این رویداد که با پیشتازی شرکت بیمه تعاون به عنوان یکی از بازیگران اصلی عرصه صنعت بیمه عملیاتی شد، از نگاه پویای این شرکت برای «توسعه فضای رقابتی در صنعت بیمه» حکایت داشت و اکنون با ورود به دوران برگزاری دومین دوره رویداد، رقابت پذیری و در نتیجه «شکوفایی» هرچه بیشتر در این حوزه را شاهد خواهیم بود.
 
شرکت بیمه تعاون که در حوزه های گوناگونی نظیر «توسعه ورزش، ایفای مسئولیت های اجتماعی و فرهنگسازی»، ابتکار عمل های خوبی داشته است، با کمک به برگزاری این رویداد می تواند سبب شود تا چنین ایده ها و ابتکاراتی در سطح صنعت بیمه گسترش پیدا کند.
 
اینشورتاک همچنین به «ارتقای مهارت‌های فن بیان و سخنوری‌» در میان بیمه گران و در نتیجه «ارائه حرفه ای» محصولات این حوزه کمک قابل توجهی کرد؛ نتایج به دست آمده از ارزیابی های اخیر نشان می دهد که در حال حاضر حدود ۱۰۰ هزار نماینده فروش بیمه در کشور وجود دارند، اما بخش قابل توجهی از آنها مهارت کافی برای سخنرانی و ارائه مناسب محصول و در نتیجه توانایی ترغیب مشتری به خرید محصول بیمه ای را ندارند. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که بدانیم در کشور ما هنوز کمتر از ۲ درصد کل فروش بیمه‌نامه‌ها به‌صورت آنلاین و غیرحضوری است و ۹۸ درصد فروش بیمه نامه به‌صورت حضوری انجام می شود و این موضوع، اهمیت داشتن مهارت سخنوری را دوچندان می کند.
 
اما دومین رویداد «اینشورتاک» به دنبال حل بخشی از همین مسائل است. از جمله مواردی که بناست در دومین دوره رویداد اینشورتاک مورد توجه قرار گیرد، توجه به ابعاد تازه ای از فروش بیمه نامه و تمرکز زدایی از شبکه فروش است، چرا که ادامه همراهی با بیمه گذار و ارائه خدمات مطلوب به او، سبب خواهد شد تا صنعت بیمه در ادامه با استمرار فروش مواجه شود.
 
در حال حاضر بخشی از نارضایتی بیمه گذاران، از چگونگی و میزان خسارت دریافتی است، اما دلیل این نارضایتی، نه عملکرد نامطلوب شرکت بیمه، بلکه بی اطلاعی بیمه گذار از پوشش های بیمه ای خریداری شده است. حتی در برخی موارد، ناتوانی نماینده شرکت بیمه از توضیح و تصریح مفاد بیمه نامه، چنین مسائلی را ایجاد می کند.
 
همچنین بناست در دومین دور این رویداد، به «توسعه ضریب نفوذ بیمه» در رشته بیمه‌نامه‌های زندگی توجه بیشتری صورت پذیرد.
 
با اتمام دور نخست «اینشورتاک»، سرپرست بیمه های زندگی بیمه تعاون از افرادی که در این رویداد فعالیت قابل توجه و مطلوبی داشتند، برای جذب در شبکه فروش دعوت کرد. این فرایند پس از اتمام دومین دوره برگزاری رویداد نیز استمرار خواهد داشت تا بدین ترتیب از ظرفیت تمام شرکت کنندگان علاقه مند، در فضای اجرایی استفاده شده و از مهارت های آنها به نفع صنعت بیمه بهره برداری شود./ خرد و کلان 
 



برچسب‌ها:اینشورتک
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *