RSS
امروز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

گروه مالی گردشگری، نشان عالی گرفت

۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۶/۴کد خبر: 339962
ایستانیوز:گروه مالی گردشگری در "دومین دوره جشنواره مسئولیت اجتماعی ۱۴۰۱ " نشان عالی مسئولیت اجتماعی و همچنین رتبه برتر " مروج و سفیر مسئولیت اجتماعی " را کسب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این جشنواره،  " نشان عالی مسئولیت اجتماعی " به گروه مالی گردشگری تعلق گرفت و تندیس " مروج و سفیر مسئولیت اجتماعی" به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری اعطا شد.
 
بر اساس این گزارش، هیات داوران دومین دوره جشنواره، از سه ماه پیش ارزیابی مستندات مربوط به مسئولیت های اجتماعی شرکت‌ها را که به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، بررسی کردند که در نهایت 11 نفر از مدیران در بخش "مروج و سفیر مسئولیت اجتماعی" و 22 شرکت "نشان عالی مسئولیت اجتماعی " کسب کردند که گروه مالی گردشگری در هر دو بخش برگزیده شده است.
 
گروه مالی گردشگری به عنوان یک بخش خصوصی واقعی و توانمند، در بخش مسئولیت‌های اجتماعی عملکرد درخشانی داشته که از جمله آنها نهضت مدرسه‌سازی در مناطق محروم است. این گروه تاکنون 29 مدرسه با عنوان "کیمیای دانش" ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده است ضمن اینکه سه مدرسه جدید نیز احداث کرده که در آینده نزدیک تحویل می‌شود.
 
تاسیس بنیاد نیکوکاری یاس با هدف حمایت از اقشار نیازمند به ویژه در مناطق کمتربرخوردار کشور، ایجاد بیش از 20 هزار شغل مستقیم و دهها هزار شغل غیرمستقیم به ویژه برای جوانان با اجرای پروژه های بزرگ صنعتی و تولیدی، راه اندازی پویش سفره مهر در ماه مبارک رمضان برای اطعام 100 هزار نفر از روزه داران، تامین هزینه و نگهداری از 200 نفر از مددجویان و معلولان بهزیستی مرکز توانبخشی شهید فیاض بخش کرمان و جیرفت، کمک به آزادسازی زندانیان، تامین جهیزیه، کمک به مراکز درمانی و خرید تجهیزات بیمارستانی در دوران شیوع کرونا و… نیز بخشی دیگر از فعالیت‌هایی است که گروه مالی گردشگری در بخش مسئولیت های اجتماعی انجام داده است.
 
بنیاد نیکوکاری یاس وابسته به گروه مالی گردشگری است و تمام فعالیت‌های انجام شده در بنیاد یاس طبق سیاست‌های هیات امنا گروه مالی گردشگری و حمایت بانک گردشگری صورت می گیرد.
یادآور می شود: گروه مالی گردشگری همچنین در نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی نیز که در سال 1400 برگزار شد، “نشان عالی مسئولیت اجتماعی ۶ ستاره ” را کسب کرد و نشان "سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی” به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری تعلق گرفت.
 
دومین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» با هدف تبیین اهمیت مسئولیت اجتماعی سازمان و نقش روابط عمومی در این زمینه، در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.
محورهای اصلی مورد ارزیابی در این جشنواره  ۱۳ مورد شامل سازماندهی و ساختار سازی مسئولیت اجتماعی، رعایت استاندارد ۸۰۰۰ درخصوص موضوعات داخلی مرتبط با نیروی کار و رضایت شغلی آنان، گزارشگری اجتماعی، پاسخگویی اجتماعی، شفافیت عملکردی، حسابرسی اجتماعی، سند مسئولیت اجتماعی و نظامنامه مرتبط، گزارش پایداری، منشور اخلاقی سازمان و عمل به مفاد آن و نهایتاً فعالیت های مرتبط با توسعه نام و نشان و برند سازمان یا شرکت بود.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *