RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در دیدار با مدیرعامل بیمه سامان:

نوآوری در صنعت بیمه در گرو اصلاح فرایندها و ارائه محصولات نوین است

۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۵/۳۱کد خبر: 338911
ایستانیوز:دکتر بنیادی با هدف هم افزایی میان نهاد ناظر و شرکت های بیمه از بیمه سامان بازدید کرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در دیدار با مدیرعامل بیمه سامان ضمن ابراز خرسندی از توجه ویژه بیمه سامان به تحولات دیجیتال و ورود به بازارهای جدید بیمه گفت: خوشبختانه شرکت های بیمه ضرورت حرکت به سمت تحول در فضای کسب و کار با به کارگیری فناوری‌های نوین را به خوبی درک کرده‌اند و با ارائه طرح های نوین بیمه سعی در ورود به بازارهای جدید و ارائه خدمات بیمه‌ای متناسب با نیازهای روز جامعه را دارند.
دکتر بنیادی نوآوری در صنعت بیمه را در گرو اصلاح فرایندها و ارائه محصولات نوین بیمه ای دانست و گفت: معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی از نظرات کارشناسان صنعت بیمه در بهبود و اصلاح فرایندها و آیین‌نامه‌ها استقبال می‌کند و معتقد است شرکت‌های بیمه باید در این حوزه مکمل نهاد ناظر باشند تا بتوانند با هم افزایی شرایط ورود طرح ها و ایده های جدید به صنعت بیمه را تسهیل کنند.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود از مرکز نوآوری بیمه مرکزی به عنوان فضایی برای جذب ایده ها و طرح های نوین بیمه ای یاد کرد و گفت: در صدد هستیم با ایجاد این مرکز تعامل صنعت بیمه و اکو سیستم نوآوری  را بیشتر کنیم و از ایده های جدید برای ایجاد بازارهای جدید بیمه‌ای بهره‌مند شویم .
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، ترکیب نیروی انسانی جوان و پرتحرک در کنار مدیران باتجربه در بیمه سامان را یکی از مولفه های موفقیت این شرکت دانست و گفت: بیمه سامان با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد، اقدامات خوبی در حوزه پلنت و نوآوری انجام داده که اشتراک گذاری این تجربیات موفق با سایر اعضای صنعت بسیار ارزشمند خواهد بود.
 در این نشست صمیمانه احمد رضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان نیز برگزاری دیدارهای صمیمانه نهاد ناظر با شرکت‌های بیمه را آغاز سطح جدیدی از تعاملات دانست و گفت: ایجاد فضای گفتگو و تبادل نظر صمیمانه میان نهاد ناظر و شرکت‌های بیمه می تواند سر منشاء تحولات جدید در صنعت بیمه شود.
 مدیرعامل بیمه سامان در ادامه ضمن معرفی پروژه های نوین این شرکت گفت: بیمه سامان ورود به بازارهای جدید با تمرکز بر تحول دیجیتال و توسعه فعالیت در بازارهای بین المللی را در راس برنامه های خود قرار داده است.
 وی افزود:خوشبختانه بیمه مرکزی با رویکرد تعاملی خود مسیر را برای ارائه طرح های نوین و اعلام نظر در خصوص اصلاح آیین نامه ها از سوی شرکت های بیمه را فراهم کرده است.
 شایان ذکر است در این نشست مدیران معاون طرح و توسعه و مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی،مدیرعامل بیمه اتکایی سامان، معاون مالی و اداری، معاون فنی بیمه های زندگی، جانشین مدیرعامل در توسعه کسب و کار دیجیتال و مشاور مدیرعامل بیمه سامان نیز حضور داشتند.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *