RSS
امروز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

اهدای جوایز جشنواره عید تا عید بیمه ملت

۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۵/۲۵کد خبر: 338759
ایستانیوز: چک‌های هدیه برندگان قرعه کشی جشنواره عید تا عید بیمه ملت که به مناسبت دهه امامت و ولایت از تاریخ ۱۹ تیر (عید سعید قربان) تا ۲۷ تیر (عید سعید غدیرخم) برگزار شده بود، در شعب استانی به آنها اهدا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، چک‌های هدیه 20 نفر برنده جشنواره عید تا عید که با برگزاری مراسم قرعه‌کشی این جشنواره با حضور امیرحسین قربانی، معاون توسعه بازار، علی الهی‌شکیب، مدیر بازاریابی، مدیر روابط عمومی و نماینده حراست بیمه ملت مشخص شده بودند، توسط شعب استانی با حضور نمایندگان به این برندگان اهدا شد.
این 20 نفر خریدار حقیقی برنده جوایز 50 میلیون ریالی جشنواره که از طریق قرعه‌کشی مشخص شدند، از بین 9028 نفر بیمه‌گزار حقیقی (به استثنای بیمه‌گزاران حقوقی و خریداران بیمه‌های زندگی و شخص ثالث) که در این بازه زمانی اقدام به خرید بیمه نامه کرده بودند از استان‌های فارس، اصفهان، کرمانشاه، تهران، خوزستان، کرمان، گیلان، مازندران، هرمزگان و آذربایجان شرقی هستند و لازم به بیان است که برای تمام خریداران بیمه در بازه زمانی جشنواره، میزان خرید تاثیر مستقیم در امتیاز کسب شده توسط مشتریان داشت.
 
گفتنی است برخلاف جشنواره‌های پیشین که شبکه فروش، گروه هدف جشنواره بوده است، در این جشنواره به‌طور مستقیم بیمه‌گزاران محترم مورد نظر بودند و طبق آمار اعلام شده از مدیریت بازاریابی بیمه ملت، تعداد 11 بیمه‌نامه بدنه، 5 بیمه‌نامه حوادث انفرادی، 4 بیمه‌نامه آتش‌سوزی واحدهای مسکونی، 3 بیمه‌نامه مسافران خارج از کشور و یک بیمه‌نامه حرفه‌ای پیراپزشکان توسط این برندگان قرعه‌کشی خریداری شده بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *