RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

تمدید گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت

۱۳:۵ - ۱۴۰۱/۴/۱۱کد خبر: 337899
ایستانیوز: شرکت بیمه کوثر برای پنجمین سال متوالی، گواهینامه نظام مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ را دریافت کرد.
به گزارش روابط‌عمومی و اعلام سرپرست مدیریت سیستم‌ها و تطبیق مقررات بیمه کوثر، شرکت IMQ ایتالیا پس از بررسی وضعیت و عملکرد بیمه کوثر و ممیزی نهایی مراقبتی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت 2015:ISO9001 در شرکت، این گواهینامه را بدون وجود ناهمخوانی با الزامات، برای چهارمین بار پیاپی تمدید کرد.
سحر بزرگ‌نیا حفظ دستاوردها را یکی از نشانه‌های ثبات و برنامه‌محوری در بیمه کوثر دانست و گفت: استقرار سیستم مدیریت کیفیت می‌تواند از طریق آگاه کردن مدیران ارشد از نقاط قوت و ضعف سیستم فراهم گردد. همچنین با ارائه خدمات مطابق با الزامات مشتری و بهبود مستمر آن، می‌توان میزان رضایت مشتری را که یکی از اهداف کلان شرکت بیمه کوثر است، افزایش داد که این امر منجر به اعتماد مشتریان و سایر ذی‌نفعان می‌گردد.
وی با اشاره به همدلی و انسجام همه معاونان، مدیران و کارکنان شرکت بیمه کوثر در اجرای کارهای گروهی، خاطرنشان کرد: به علت اهتمام ویژه به تدوین کامل و جامع فرآیندها و ارائه دقیق مدارک و مستندات که عامل اصلی انجام بی‌نقص فرآیند ممیزی بود از همه همکارانم در شرکت قدردانی می‌کنم. امیدوارم با تداوم این همکاری مستمر، پیاده‌سازی استانداردهای مختلف، بدون محدوده زمانی خاص به فرهنگ سازمانی مبدل شود و با اجرای توصیه‌های بهبود گزارش ممیزی، در سال آتی شاهد افزایش نقاط قوت شرکت در سیستم مدیریت کیفیت باشیم.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *