RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

بانکداری الکترونیکی ایران زمین چشمگیر است

۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱/۲۲کد خبر: 333288
ایستانیوز:امروزه استفاده از ظرفیت بانک ها، از حضور فیزیکی به فضای مجازی حرکت کرده و فناوری در این عرصه به اندازه‌ای رشد داشته که بسیاری از خدمات بانکی را می توان در قالب بانکداری الکترونیکی اجرا، دریافت یا پرداخت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بانک ایران زمین نیز درک درست و به موقعی از بانکداری الکترونیکی داشته، در این عرصه حضوری فعال و چشمگیر داشته و با هدف جلب رضایت مشتریان، از ظرفیت بانکداری الکترونیکی نهایت استفاده را به عمل آورده است.
 
خدمات الکترونیکی بانک ایران زمین به اندازه‌ای گسترده و چشمگیر است که مراجعه مشتریان بانک را به حداقل ممکن کاهش داده است.
 
امروزه می توان با مراجعه به سایت بانک ایران زمین، به سادگی ابزار بانکداری الکترونیکی را فعال کرد و در قالب آن انواع حساب های قرض الحسنه، جاری، کارت و سپرده کوتاه مدت را افتتاح کرد.
 
البته خدمات بانکداری الکترونیکی مواردی را به دنبال دارد که به نظر می رسد باید با مراجعه حضوری، صرف وقت و البته تنش عصبی به آن رسیدگی کرد که یکی از این موارد، تراکنش‌های خرید و برداشت های ناموفق است. نکته‌ای که در این شرایط روح و روان را آزار می دهند، نگرانی مشتریان از هنگامی است که تراکنش ناموفق صورت می گیرد. مشتریان به راستی نمی دانند چه بلایی به روزگارشان آمده و برای درک آن می بایست تا زمان باز شدن بانک، صبر کنند تا ابهام شان رفع شود.
 
نکته مهمتر آنکه بسیاری از تراکنش ها شامل عددهای قابل توجهی می شود که برای مشتریان به ویژه مشتریان حقوق بگیر و دهک‌های پایین جامعه، از حساسیت های بیشتری برخوردار است.
 
بانک ایران زمین بدلیل درکی که از شرایط مشتریان دارد، پیگیری تراکنش خرید و برداشت ناموفق را در سایت بانک بارگذاری کرده تا کسانی که با این چالش روبرو می شوند، به سادگی با مراجعه به این بخش از سایت، درخواست خود را مطرح کنند و بانک نیز به محض دریافت این درخواست، در اسرع وقت اقدام به بررسی و اعلام نظر می کند.
 
نکته جالب توجه اینکه کد پیگیری برای مشتری ارسال می‌شود تا در صورتیکه با سوال یا چالشی روبرو شد، بتواند درخواست خود را مورد بررسی قرار داده یا نسبت به آن اقدامات دیگری را انجام دهد. البته بانکداری الکترونیک بخش های بسیاری دارد که می‌توان با مراجعه به سایت بانک ایران زمین از آن ظرفیتها اطلاع پیدا و استفاده کرد.
 
 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *