RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

رشد ۸۰درصدی فروش بیمه‌نامه‌های آرمان

۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷کد خبر: 331835
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به تلاش این شرکت به جلب رضایت حداکثری بیمه‌گزاران گفت: حجم فروش بیمه آرمان ۸۰درصد افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مجید قلی‌پور در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با وصول مطالبات معوق تلاش کردیم تا نقدینگی را بالا برده و خسارات بیمه‌گزاران را در اسرع وقت پرداخت کنیم.
وی با اشاره به مطالبات شرکت بیمه آرمان که در صورتهای مالی شرکت هم آمده، اظهار کرد: مطالبات کلان ما مبلغ ۴۵ میلیارد تومان از شرکت سایپا، ۲۳ میلیارد تومان از شرکت ایران خودرو و ۱۳۰ میلیارد تومان از بانک مسکن و مربوط به سال ۱۳۹۸ به قبل بوده که بخش بزرگی از این مطالبات تعیین تکلیف و دریافت شده است.
قلی‌پور ادامه داد: با حل مشکلات نقدینگی پرداخت دیون آسانتر شده و بر همین اساس کمیته پرداخت خسارت را تشکیل داده و بدهی‌ها را بر حسب الویت پرداخت می‌کنیم.
وی افزود: با نظامند کردن خسارات جاری رضایت نسبی بیمه‌گزاران را جلب کرده‌ایم و این بسیار افزایش به سهم بازاری که در گذشته از دست داده‌ایم، کمک می‌کند.
مدیرعامل بیمه آرمان در ادامه خاطرنشان کرد: درحال حاضر قراردادهایی را با سازمام فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، همدان، شهرکرد منعقد کرده‌ایم.
وی افزود: هم‌اکنون ۱۱۰تا ۱۱۵هزارنفر تحت پوشش درمان بیمه آرمان هستند.
قلی‌پور با اشاره به توسعه شبکه فروش در کشور، تصریح کرد: امسال برای فروش خرد ۱۴۶نماینده جدید جذب کردیم.
وی ادامه داد: ماحصل تمام این تلاشها افزایش حجم فروش بیمه آرمان به میزان ۸۰درصد بوده است.
مدیرعامل بیمه آرمان تاکید کرد: ما در ادامه مسیر خود برای بهبود وضعیت شرکت، تلاش می‌کنیم خود را با سرعت تحولات وفق داده و فرصت خوبی برای رشد فراهم کنیم.
وی افزود: درحال حاضر دستگاه‌های مکانیزه‌ای توسط بیمه آرمان در مرزهای کشور تعبیه شده که مسافران در بدو ورود به ایران، با ۵ ارز رایج منطقه بتوانند به سرعت بیمه سفر تهیه کنند.
در ادامه این نشست داوود الماسی عضو هیات مدیره شرکت بیمه آرمان در پاسخ به سوالی درخصوص حیطه مسئولیت اجتماعی این شرکت گفت: باتوجه به اینکه مسئولیت اصلی ما پرداخت خسارت بیمه‌گزاران و کسب رضایت حداکثری آنان بوده است، حضور در حیطه مسئولیت اجتماعی برای ما در ابعاد کوچک و محدود امکانپذیر بوده و با کاهش هزینه‌های سازمانی سعی در حضور در این حیطه داشته‌ایم. علاوه‌ بر اینکه به زودی با تعین تکلیف تمامی تعهدات، سند مسئولیت اجتماعی خود را تدوین خواهیم کرد.
در ادامه قلی‌پور افزود: هم‌اکنون نسبت هزینه پرسنل به ۱۸درصد کاهش یافته در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته ۳۰درصد بوده است و ما این صرفه‌جویی را در حیطه مسئولیت اجتماعی هزینه کردیم.
وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا پرتفوی سال اینده شرکت به ۸۰۰میلیار‌تومان برسد، ادامه داد: در تدارک برگزاری مجمع در روزهای پایانی امسال و یا روزهای ابتدایی سال جدید هستیم تا افزایش سرمایه ۶۰۰میلیارد تومانی ما تصویب شود.
قلی‌پور در خاتمه عنوان کرد: کل خسارتی که این شرکت در سال ۱۴۰۰پرداخت کرده، ۳۰۱ میلیارد تومان بوده که ۱۲۵ میلیارد تومان در شاخه بیمه شخص ثالث بوده است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه ارمان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *