RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

درخشش نام بیمه البرز در دایره طلایی

کدام بانک ها دستور رئیسی را وتو کردند

قیمت دلار تا کجا تغییر می‌کند؟

نات کوین کی عرضه می‌شود و چطور بخریم؟

کار ویژه عجیب بانک های خصوصی!

کانون کارگزاران بورس آخرین هشدار درباره آثار مخرب بند "س" را به رئیس مجلس داد

چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد

رشد ۴۲ درصدی درآمدهای بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی

طرح آرام بام پارسیان برای آسودگی خیال ساکنین و مدیران ساختمان ها

معرفی محصولات بیمه سامان در نمایشگاه اکسپو

در هشتمین دوره ارزیابی وبگاه ها و خدمات الکترونیک دستگاه های کشور:

رتبه نخست شفافیت به بیمه مرکزی رسید

۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۹/۱۹کد خبر: 330004
ایستانیوز:بیمه مرکزی به عنوان دستگاه پیشرو در حذف میز خدمت حضوری شناخته شد و رتبه نخست محور شفافیت را در هشتمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیک دستگاههای کشور به خود اختصاص داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، بر اساس نتایج اعلام شده توسط دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، بیمه مرکزی‌ جمهوری اسلامی ایران،  ضمن درخشش در ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های دستگاه های اجرایی، عنوان نخست در محور «دولت شفاف»  را به خود اختصاص داده است.
دراین دوره، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و بیمه مرکزی به ترتیب جایگاه نخست تا سوم دستگاه‌های برتر بین ۱۶۳ دستگاه ارزیابی شده را کسب کرده‌اند.
بر اساس این گزارش بیمه مرکزی از نظر کیفیت در ارائه خدمات الکترونیکی در بین ۱۶۸ دستگاه، درجه ” عالی ” را اخذ کرده است .
در این دوره، ارزیابی ها در چهار محور دولت کاربر محور، دولت شفاف، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی صورت گرفته و نتیجه ارزیابی بیمه مرکزی در این چهار محور به ترتیب۹۶، ۱۰۰، ۹۰ و ۹۰ اعلام شده است که  بسیار بالاتر از میانگین کشوری با ۵۳، ۲۹، ۲۱ و ۳۶ امتیاز است.
بیمه مرکزی در این ارزیابی رتبه نخست شفافیت را به خود اختصاص داده است و پیشتر نیز به عنوان دستگاه پیشرو در حذف میز خدمت حضوری شناخته شده بود.
بر اساس این گزارش درصد الکترونیکی شدن خدمات بیمه مرکزی به صد در صد رسیده و با بلوغ خدمات الکترونیکی به سازمانی پیشرو در ارائه غیر حضوری خدمات مبدل شده است.
گفتنی است بیمه مرکزی در مجموعه ستاد و سازمان های وابسته وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز با هفت خدمت اصلی و ۳۱ زیر خدمت الکترونیکی امتیاز۹۴٫۹۳ را کسب کرده است که این امتیاز بالاتر از همه مجموعه های تابعه وزارت خانه است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:شفافیت، بیمه مرکزی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *