RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

مدیرعامل بیمه ایران در سفری به استان قم تاکید کرد :

توجه به "مشتری مداری" از راهکارهای توسعه اخلاق حرفه ای است

۱۰:۸ - ۱۴۰۰/۹/۱۵کد خبر: 329903
ایستانیوز: سید مجید بختیاری مدیر عامل ونایب رئیس هیات مدیره بیمه ایران در سفری یک روزه به استان قم ، در فضایی صمیمی با مدیران وکارکنان شعب این استان دیدار وگفتگو کرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مدیر عامل در این دیدارضمن قدردانی و تشکر از تلاشهای همکاران این استان، طی سخنانی اظهار داشت : پاک دستی، اخلاق و کارایی  سه رکن اصلی شرکت است که باید  در راستای مشتری مداری و دستیابی به برنامه های شرکت مورد توجه جدی قرار گیرد. خوشبختانه، بیشتر همکاران ما در  بیمه ایران از سلامت اخلاقی و حرفه ای و صداقت لازم برخوردارند که نقطه قوت و مثبتی تلقی می گردد ،  اما باید کوشش کنیم تا این اهداف ، با فرهنگ سازی ، حرفه ای گری و اطلاع رسانی در جهت خدمت رسانی به  مردم عزیز و  وجامعه بیمه گزاران  قرار گیرد. توجه واقعی  به "اصل مشتری مداری" در سطح شرکت یکی از مهم ترین راهکارهای توسعه اخلاق حرفه ای است.
 
وی در ادامه با تاکید بر گسترش آموزش در شرکت، خاطر نشان کرد : صنعت بیمه بعنوان یک صنعت حرفه ای و تخصصی پیچیدگی های فراوانی در  مسائل فنی، حقوقی و تخصصی دارد. بنابراین باید با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای، اطلاعات کاملی از بیمه نامه ها و مسائل حقوقی آنها را به بیمه گذارانی که با صداقت، حسن نیت  واعتمادکامل به ما مراجعه می کنند ، ارائه نماییم تا آنها با آگاهی کامل بیمه نامه خریداری کنند. این موضوع برای همکاران من در بیمه ایران از اهمیت دوچندانی برخوردار است.
 
در این سفر، هیات همراه آقایان داورپناه، نظری، افخمی و خانم ها نوری، برهمن، کاویانی فر از شعبه های سفیر و غدیر و ساختمان در حال احداث استان قم بازدید به عمل آوردند. در این بازدیدها علاوه بر دیدار و تبادل نظر با همکاران شعب استان، وضعیت ساختمانهای بیمه ایران در استان و مسائل اداری بررسی شد و هیات همراه در خصوص برنامه های شرکت و سئوالات مطرح شده توسط همکاران و هیات مدیره انجمن صنفی نمایندگان توضیحاتی ارائه نمودند و در پایان مراسم تودیع همکار بازنشسته هادی جعفری انجام پذیرفت.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *