RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

صورت‌های مالی بانک شهر تایید شد

۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۷/۳کد خبر: 327232
تومان نیوز: مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ بانک شهر با مجوز بانک مرکزی، رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور حداکثری سهامداران برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر برگزاری مجامع با حضور حداکثر 15 نفر از سهامداران حقیقی یا حقوقی، علاوه بر پیش‌بینی امکانات حضور افراد سهامدار با رعایت فاصله اجتماعی در سالن جانبی محل برگزاری جلسه، این مراسم به صورت زنده از طریق وب سایت بانک برای سهامداران پخش شد.
 
براساس تصمیمات مجمع، صورت‌های مالی بانک شهر مربوط به دوره مالی سال 99 با نظر به گزارش حسابرس و با حضور نمایندگان سازمان بورس تصویب و تایید شد. روزنامه‌های دنیای اقتصاد و همشهری به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های بانک معرفی شدند. حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی منتهی به 1400 نیز در این جلسه انتخاب شد.
 
دکتر ابوالفضل فلاح، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و رئیس مجمع در این جلسه با قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان بانک شهر، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و شیوع ویروس "کرونا" خوشبختانه شاهد عملکرد رو به پیشرفت بانک در تمامی حوزه‌های بانکی هستیم.
 
فلاح، با بیان اینکه امیدواریم شرایط اقتصادی کشور با حضور دولت جدید و تصمیم‌های کلیدی؛ روز به روز بهبود یابد، تصریح کرد: با بهبود شرایط، نظام بانکی خواهد توانست بیش از پیش در حمایت از تولیدکنندگان و افزایش اشتغال کشور قدم بردارد.
 
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به رعایت کامل ضوابط و مقررات بانک مرکزی و سازمان بورس در اقدامات و عملکرد بانک شهر، عنوان کرد: هیچ تفاوتی میان سهامداران خُرد و کلان در این بانک نبوده و نخواهد بود و قطعا همه تلاش خواهند کرد تا بانک شهر با سرعت بیشتری به پیشرفت‌های خود ادامه دهد.
 
در حاشیه این جلسه نیز، گزارشی از نحوه فعالیت بانک شهر در شبکه بانکی، اجرای طرح‌های برتر در حوزه بانکداری الکترونیک، حمایت از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرهای کشور، توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی، ارائه خدمات در حوزه ارزی و ریالی، حمایت از واحدهای تولیدی داخلی با هدف رفع موانع تولید و ... از سوی احمد درخشنده، مدیرعامل این بانک ارائه شد.
 
 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *