RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

فرهنگ سازی بیمه رازی برای صنعت بیمه

۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۴/۱۲کد خبر: 321840
ایستانیوز:هشتمین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی» بیمه رازی با حضور علی جباری مدیرعامل بیمه رازی و به صورت آنلاین از اینستاگرام رسمی این شرکت ۱۵تیرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، جلسات پاسخگویی بیمه رازی در حالی به هشتمین جلسه خود رسیده است که این بدعت ، تبدیل به فرهنگ سازی در صنعت بیمه شده است.
 
دوشنبه هفتم تیرماه اولین جلسه پاسخگویی بیمه مرکزی با عنوان «دوشنبه های پاسخگویی» با حدوداً “۱۵۰” بازدید کننده، برگزار و از اینستاگرام بیمه مرکزی اکران شد؛ پاسخگویی مقوله بسیار ارزشمندی است که اگر به صورت فرهنگی فراگیر درسازمانهای دولتی و خصوصی به آن توجه شود باعث مرتفع شدن بسیاری از مشکلات و افزایش انگیزه پرسنل ونگرش مثبت مخاطبان خواهد شد.
 
در نشست های پاسخگویی ، حضور مدیران ارشد و علی الخصوص مقام اول هرسازمان موجب تثبیت این رویکرد و تقویت جایگاه پاسخگویی در سازمان می گردد و بدین منظور علی جباری مدیرعامل بیمه رازی برای دومین بار در نشست پاسخگویی بیمه رازی حضور پیدا می کند.
 
جلسات پاسخگویی بیمه رازی هر سه شنبه ، به صورت آنلاین و از طریق اینستاگرام بیمه رازی با حضور مدیران ارشد بیمه رازی برگزار میگردد ؛اولین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی » ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ و با حضور دکتر جباری ، مدیرعامل بیمه رازی برگزار شد.
 
در آخرین رکوردی که سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بر جای گذاشته بیش از ۱۵۰۰ نفر در یک برنامه زنده شرکت کردند که در نوع خود در صنعت بیمه بی‌سابقه بوده است.
 
روابط عمومی بیمه رازی این برنامه‌ها را در استودیویی اختصاصی ضبط می‌کند که چندی پیش در محل شرکت بیمه رازی با حضور دبیرکل سندیکای بیمه‌گران افتتاح شد.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *