RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

مدیر بازاریابی بیمه رازی به معاونت اجرایی مدیر عامل منصوب شد

۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۳/۱۸کد خبر: 320093
ایستانیوز:با حکم علی جباری ، مدیر توسعه و راهبری بازار بیمه رازی به عنوان سرپرست معاونت اجرایی مدیرعامل منصوب شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،در حکم مدیر عامل بیمه رازی خطاب به وهاب جوادی به کارگیری همه توان و ظرفیت معاونت اجرایی و سایر معاونتها در تحقق اهداف بنیادین، ارتقاء جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه و افزایش کارآمدی شرکت به عنوان بیمه گر حرفه ای برای بیمه گذاران ، آحاد مردم و سهامداران خواسته شده است.
 
 
علی جباری در این حکم با اشاره به چرخش های استراتژیک ، اهداف و استراتژی های کلان مصوب هیات مدیره، برنامه ریزی اساسی جهت تحقق چرخش استراتژی های مهم سه گانه شرکت شامل ؛ ستاد محوری به شعبه و نماینده محوری ، بازاریابی محافظه کارانه به تهاجمی ، مشتری مداری منفعلانه به افزایش وفاداری و وابستگی مشتریان به بیمه رازی را خواستار شده است.
 
 
مدیر عامل بیمه رازی در پایان این حکم با اشاره به خط مشی های سه گانه ؛ افزایش سهم بازار ، توسعه کمی و کیفی پرتفوی، پرداخت بهینه خسارت و سودآوری شعب و نمایندگی ها تاکید کرد : حمایت جدی از شبکه نمایندگی در بازار رقابت مورد انتظار می باشد.
 
 
گفتنی است وهاب جوادی در صنعت بیمه پله پله،کارشناسی،کارشناس مسئول ،سرپرست ورییس اداره،سرپرست و مدیر را با ارتقاء از درون سازمان تجربه کرد و در حال حاضر قدیمی ترین مدیر بازاریابی و جوانترین معاون صنعت بیمه می باشد.
 
تحصیلات وی کارشناسی مهندسی صنایع (تحلیل سیستم )
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (بازاریابی)
مدیریت حرفه ای کسب و کار بیمه (IDBA)

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *