RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

همکاری بانک آینده و شرکت ملی پست

۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۲/۶کد خبر: 319092
ایستانیوز: تفاهم نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با حضور رمضانعلی سبحانی‌فر، معاون وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست و دکترمحمد فطانت، مدیرعامل بانک آینده، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران ارشد این بانک، منعقد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، بر اساس این تفاهم‌نامه، همکاری دوجانبه بانک آینده و شرکت ملی پست ج.ا.ایران در قالب ارائه سبد خدماتی و تسهیلاتی بانکی از سوی بانک آینده و انجام نیابتی خدمات بانکی توسط پست؛ با هدف خدمت‌رسانی مطلوب به هم‌وطنان، صورت می‌پذیرد.
دکترمحمد فطانت، مدیرعامل بانک آینده در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم‌نامه، با اشاره به جایگاه مهم پست گفت: باوجود تحولات عصر حاضر و ظهور فضای دیجیتال، پست نه‌تنها جایگاه خود را از دست نداد، بلکه با انجام مأموریت‌های جدید همراه با ارزش‌افزوده‌های بیش‌تر، دستآوردهای ارزنده‌ای را برای کشور رقم زد که به‌عنوان بازوی اصلی حاکمیت و در کنار مردم، اطمینان‌خاطر بیش‌تری را در جامعه، نهادینه ساخت.
مدیرعامل بانک آینده با اشاره به شرایط ویژه کرونایی در کشور و تلاش این بانک برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانکداری الکترونیکی خود برای انجام امور بانکی بدون مراجعه به شعب، گفت: برای اولین بار در کشور، افتتاح حساب از مرحله نخست تا مراحل نهایی بر روی سامانه «کیلید» بانک آینده، فراهم گردید و در صورت لزوم، سایر خدمات تکمیلی با حضور همکاران، درب خانه مشتریان انجام می‌شود که در این مورد خاص می‌توان از ظرفیت‌های بی‌شمار شرکت ملی پست کمک گرفت.
ارائه دیگر خدمات و محصولات بانکی نظیر: طرح  آینده‌داران، ویژه خرید اعتباری از فروشگاه‌های مجموعه ایران‌مال و دیگر پذیرنده‌های طرف قرارداد با بانک آینده در سراسر کشور با بازپرداخت مدت‌دار و کارمزد اندک به کارکنان شرکت ملی پست ج.ا.ایران، شرکت‌های تابعه و پیمانکاران آن، از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.
در ادامه، رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست ج.ا.ایران نیز با اشاره به امکان ارائه خدمات نیابتی از سوی این شرکت، این امکان را عاملی برای کاهش هزینه‌ها و هم‌چنین رضایت‌مندی مشتریان و نهایتاً بهره‌وری بیش‌تر مجموعه عنوان کرد. این خدمات در مواردی نظیر: افتتاح حساب، بازرسانی ابلاغیه‌ها و اخطاریه‌ها و هم‌چنین کمک به بخش پشتیبانی، قابل بهره‌برداری است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *