RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

مشتری مداری از اولویت‌های اصلی ‌بیمه تجارت‌نو

۱۲:۴ - ۱۴۰۰/۱/۳۰کد خبر: 318903
ایستانیوز: سرپرست مدیریت امور مشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو، بابیان اینکه “ماموریت اصلی شرکت متبوع وی در مدار مشتری مداری لحاظ شده است.”، اظهارکرد: با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و توسعه مدیریت ارتباط با مشتری این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۰ مرکز تماس خود را راه اندازی کرده است.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، فرزانه سلیمانی گفت: رایج‌ترین و شاید بزرگترین مانع برسرراه عملکرد مبتنی بر مشتری مداری، در اصل، فقدان فرهنگ مشتری مداری سازمانی است وهنوز هم بیشتر سازمان‌ها غالباً برمبنای تمرکز برمحصول و فروش عمل می‌کنند.
 
وی، ادامه داد: به این ترتیب، مشتری مداری تنها در بخش‌های خاصی از قبیل بازاریابی، دراولویت قرار می‌گیرد درحالیکه برای پیاده‌سازی و اجرای یک استراتژی مشتری مداری، سازمان باید دارای فرهنگی هماهنگ با این مساله باشد.
 
سرپرست مدیریت امور مشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو، معتقد است که مشتری مداری به ویژه در سازمان‌های خدماتی و به خصوص موسسات بیمه‌گری ، دارای نمود بیشتری است چرا که یکی از ویژگی‌های اصلی خدمات و تفاوت آن با محصولات فیزیکی، تفکیک ناپذیری آن است.
 
سلیمانی، توضیح داد: خدمات از ارائه دهنده آن جدا نیست پس می‌بایست این فرهنگ در جای جای سازمان نهادینه گردد تا بتوان انتظار ارائه خدمات مطلوب را داشت .
 
وی، بیان کرد: شرکت بیمه تجارت‌نو سعی کرده است تا ماموریت اصلی خود را در کلیه ساختار شرکت بر مدار “مشتری مداری” لحاظ کند و با اولویت اهمیت به مشتری مداری اقدامات مختلفی را طراحی و راه اندازی کند.
 
سرپرست مدیریت امور مشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو، در خصوص اقدامات اخیر شرکت متبوع خود در راستای مشتری مداری ، طرح وام بیمه تجارت‌نو در راستای ارائه خدمات به مشتریان سازمانی و کارکنان آن‌ها، سیستم مدیریت خرده فروشی با هدف توسعه کانال توزیع و سهولت دسترسی مشتریان و افزایش ضریب نفوذ بیمه و همچنین راه اندازی مرکز تماس این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۰ با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و توسعه مدیریت ارتباط با مشتری اشاره کرد.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *