RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

بازدید مدیرعامل بانک ملی از شعب چهارراه کنت و منوچهری

۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵کد خبر: 318201
ابستانیوز: مدیر عامل بانک ملی ایران صبح امروز به صورت سرزده از دو شعبه چهارراه کنت و منوچهری تهران بازدید کرد و با کارکنان این شعب به گفت و گو پرداخت.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،  دکتر محمدرضا حسین زاده در این بازدیدها ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت، از خدمات فداکارانه تمامی کارکنان در ایام پرمشغله پایان سال تقدیر کرد. 
 
حسین زاده در گفت و گو با همکاران تصریح کرد: از آنجا که به علت محدودیت های زمانی و مکانی امکان بازدید از شعب بیشتری فراهم نیست، به نمایندگی، از این شعب بازدید نمودم تا تلاش های بی شائبه همکاران محترم را در ایام پرکار پایان سال ارج نهم.  
 
وی همچنین با اشاره به توسعه خدمات این بانک در حوزه بانکداری دیجیتال و بانکداری الکترونیک تأکید کرد: در شرایطی که بیماری کرونا در کشورمان فراگیر شده و جان بسیاری از هموطنان مان را گرفته، بهتر است که مشتریان گرامی به منظور حفظ سلامتی خود، خانواده و همچنین کارکنان بانک ها با استفاده از خدمات غیرحضوری این بانک کمتر به شعب مراجعه نمایند.
 
وی در این بازدید ها از نزدیک در جریان مسائل شعب مذکور قرار گرفت و ضمن شنیدن صحبت های همکاران، رهنمود های لازم برای رفع مسائل مطرح شده و ارتقای وضعیت این شعب را ارائه کرد.
 
بازدید بدون هماهنگی و خارج از تشریفات اداری و دیدار صمیمانه با کارکنان شعب، از برنامه های مستمر مدیرعامل و‌ اعضای هیأت مدیره بانک ملّی ایران است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *