RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سرمایه گذاری بیمه البرز در طرح های هلدینگ صبا انرژی

بیمه هاما به خانواده صنعت بیمه پیوست

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی

مرکز تامین مالی در وزارت اقتصاد ایجاد می‌شود

تغییرات مبلغ فروش ۵۰ شرکت بزرگ بازار سرمایه از نظر ارزش بازار

رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲

۱۰ شرکت دولتی امسال واگذار می‌شود

پرسپولیس شفاف‌سازی کرد

چاپ تورم!

هراس طلافروشان از افشای اطلاعات

بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو خواهد بود

آغاز طرح سراسری فرهنگ سازی برخورد با وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث

تسهیلات بانک رفاه به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی

شرط صعود بازار سهام چیست؟

چرا بازار ارز آرام نمی‌شود؟

روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان

درخشش تیم کاراته بیمه تعاون در مسابقات گرندپری جمهوری چک ۲۰۲۴

تامین مالی شرکت‌های بورسی تسهیل می‌شود

خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟

گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران

فروش دلار سهمیه ای متوقف شده است؟

۱۱.۵ درصد از چک‌ ها نقد نشد

آخرین جزییات از تغییر سن بازنشستگی

تاریخ صنعت بیمه با بیمه ایران گره خورده است

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب استان قم:

بانک سینا برای تحقق راهبرد افزایش سهم بازار خود جدی است

۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹کد خبر: 317515
ایستانیوز:مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب استان قم و دیدار با کارکنان منطقه، بر جدیت و تلاش بیشتر در جهت تحقق راهبرد توسعه سهم بازار بانک تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، ایمانی با بیان آنکه افزایش سهم بازار نقش مهمی در بهبود و استحکام توان مالی و اقتصادی بانک دارد، اظهار داشت: با توسعه سهم بازار بانک، زمینه تحقق حداکثری منافع سهامداران و رضایتمندی ایشان محقق می شود. بنابراین لازم است همکاران با استفاده از فرصت‌های پیش‌رو و امتیاز تنوع ایجاد شده در محصولات اعتباری و سپرده های بانک برای تحقق این امر مهم تلاش و جدیت داشته باشند.
 
وی با اشاره به اینکه با حمایت و همراهی کارکنان بانک می توان اهداف مطلوب تری را شاهد بود، گفت: هوشیاری و جدیت کارکنان در تعمیق ارتباط و تقویت تعامل با صاحبان کسب و کارها، اصناف، مشاغل تولیدی و واحدهای صنفی در کنار برنامه ریزی های انجام شده از سوی بانک برای ارتقای کمی و کیفی خدمات می‌تواند زمینه‌ساز تعالی و پیشرفت بیش از پیش بانک باشد.
 
مدیرعامل بانک سینا تاکید کرد: موفقیت بانک در سایه ارائه خدمات مناسب و کسب رضایت مشتریان محقق می‌شود. لذا مشتری مداری به عنوان پایه و محور تدوین اهداف راهبردی و استراتژیک بانک مورد تاکید قرار گرفته است و همکاران نیز این موضوع را باید در فعالیت های روزمره و ارائه خدمات به مشتریان مدنظر قرار دهند.
 
ایمانی در ادامه، مطالبات معوق را عاملی برای افزایش هزینه‌های بانک دانست و بیان داشت: با وصول مطالبات بخش مهمی از منابع بانک از حالت رکود خارج شده و به چرخه اقتصاد و تولید باز می گردد. اگرچه که بانک سینا دارای کارنامه و موقعیت مناسبی در این بخش است اما مراقبتها و پیگیری ها باید به صورت مستمر و کامل ادامه داشته باشد.
 
گفتنی است در این سفر که معاون شعب و مناطق و مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک نیز حضور داشتند شعب میدان سعیدی، توحید و مدرس قم مورد بازدید قرار گرفت و دستورات لازم در جهت پیشبرد فعالیت ها صادر شد.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *