RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

مدیر عامل بانک رفاه در جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصادی :

روابط عمومی، نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانی دارد

۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۵کد خبر: 316834
ایستانیوز:در شرایط کنونی نقش روابط عمومی سازمان ها در انعکاس فعالیت ها و تحقق اهداف سازمانی، بسیار مهم و حیاتی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، اسماعیل لله گانی مدیرعامل این بانک در سی و هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که با حضور مدیران روابط عمومی وزارتخانه و سازمان های تابعه به میزبانی بانک رفاه کارگران در مجتمع آموزشی رفاهی- ولنجک به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی که کشور با جنگ اقتصادی، تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا روبرو است، انعکاس فعالیت ها بسیار مهم و حیاتی است که این نقش مهم را روابط عمومی سازمان ها به عهده دارند.
 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: روابط عمومی، آیینه زیبایی هاست. به این معنی که شناسایی نقاط ضعف، انعکاس نقاط مثبت و تلاش برای بهبود نقاط ضعف در حوزه فعالیت ها و اختیارات روابط عمومی هاست. اطلاع رسانی مناسب فعالیت ها و تلاش های مجموعه برای تنویر افکار عمومی در این مقطع حساس، روابط عمومی ها را بیش از هر زمان دیگر در کانون توجه قرار داده است.
 
لله گانی تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا، نظام بانکی از جمله سازمان هایی است که در سخت‌ترین شرایط، خدمت رسانی به هموطنان را انجام داد و با اهدای شهدای خدمت، دین خود را به نظام و کشور ادا کرد اما متاسفانه انتقادهای زیادی به نظام بانکی می شود که روابط عمومی ها به عنوان حافظان منافع سازمان، باید بتوانند به این انتقادها پاسخ مناسبی ارائه دهند.
 
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در ادامه به نقش سازنده روابط عمومی ها اشاره و اظهار داشت: در عصر ارتباطات که عنصر اصلی و مهم آن، ارتباط بین انسان هاست، نقش روابط عمومی ها در ارتباط سازمان با مخاطبانش و درون سازمان با همکاران مجموعه، بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است و از نگاه سنتی که فقط تبلیغات را وظیفه آن می دانست، فاصله گرفته است.
 
لله گانی ادامه داد: ماهیت ارتباطات و ابزارهای مورد استفاده در مقایسه با گذشته تغییرات محسوسی کرده است. این تغییرات، محدودیت های زمانی و مکانی را از بین برده است و به معنی واقعی کلمه، دهکده جهانی شکل گرفته است.
 
مدیر عامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: شکل گیری و رونق شبکه های اجتماعی از جمله این تغییرات است که استفاده مناسب و بهینه از این شبکه ها می تواند روابط عمومی ها را در رسیدن به اهداف سازمانی یاری کند.
 
لله گانی افزود: روابط عمومی ها، مشاوری امین برای مدیران و سازمان ها هستند و از طریق ایجاد پل ارتباطی بین سازمان و ذی نفعان می توانند به مدیران مشاوره دهند و سازمان را در مسیر تحقق اهداف یاری کنند.
 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران بیان داشت: تخصص در حوزه روابط عمومی اصل مهمی است و با توجه به جایگاه و اهمیت روابط عمومی، افرادی که برای این حوزه انتخاب می شوند باید از تخصص، دانش و مهارت لازم برخوردار باشند تا بتوانند به نحو مطلوب از منافع سازمان در تعامل با مخاطبان و سازمان های دیگر حفاظت کنند.
 
در ادامه این جلسه، خالصی مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن تقدیر از بانک رفاه کارگران گفت: هدف اصلی برگزاری جلسات شورای اطلاع رسانی، امید آفرینی برای هموطنان در این شرایط دشوار است و روابط عمومی ها باید در این زمینه پیشگام باشند.
 
خالصی افزود: در سال های گذشته در سازمان ها و نهادهای دولتی، فعالیت ها و کارهای زیادی انجام شده است اما آن طوری که باید به اطلاع افکار عمومی نرسیده است، بنابراین روابط عمومی‌ها باید اطلاع رسانی مناسبی از این اقدامات داشته باشند.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *