RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

درخشش نام بیمه البرز در دایره طلایی

کدام بانک ها دستور رئیسی را وتو کردند

قیمت دلار تا کجا تغییر می‌کند؟

نات کوین کی عرضه می‌شود و چطور بخریم؟

کار ویژه عجیب بانک های خصوصی!

کانون کارگزاران بورس آخرین هشدار درباره آثار مخرب بند "س" را به رئیس مجلس داد

چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد

رشد ۴۲ درصدی درآمدهای بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی

طرح آرام بام پارسیان برای آسودگی خیال ساکنین و مدیران ساختمان ها

معرفی محصولات بیمه سامان در نمایشگاه اکسپو

خبر خوش درباره گشایش‌های جدید ارزی

شرایط و روش دریافت وام بهین کارت ۲ سپه

کلیات لایحه بودجه تصویب ۱۴۰۳ شد

دلارهای نفتی زیر چرخ مونتاژی‌ها

افزایش سرعت وکیفیت خدمات الکترونیکی بانک مسکن

۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۸/۲۹کد خبر: 314105
ایستانیوز:دکتر شایان در بازدید از مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات،علاوه بر تاکید بر افزایش سرعت وکیفیت خدمات الکترونیکی بانک مسکن در دوره شیوع ویروس کرونا، ماموریت‌های جدیدی برای کارکنان این حوزه تعیین کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،محمود شایان، مدیر عامل بانک مسکن در بازدید سرزده از مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن با حضور امیدبخش و دوستانه خود در جمع کارکنان این بخش با تمام کارکنان صحبت وگفت وگو کردند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این حوزه ومسائل و مشکلات موجود قرار گرفت.

 بر اساس این گزارش دکتر شایان در بازدید از دپارتمان فناوری اطلاعات وارتباطات بانک مسکن ضمن اطلاع از مسائل حرفه‌ای کارکنان شاغل در این بخش دستورات لازم به منظور پیگیری و رفع مشکلات موجود در این زمینه را صادر کرد.وی همچنین در جریان این بازدید در جلسه مفصلی که با مسوولان این حوزه در خصوص برنامه های حوزه فناوری اطلاعات بانک داشت، بر ادامه این جلسات و بررسی مختلف مسائل IT وحل و فصل موضوعات ذی ربط تاکید کرد.

افزایش سرعت و کیفیت در انجام فعالیت‌ها، افزایش حوزه‌های نظارتی، توسعه ابزارهای الکترونیکی در خدمت رسانی به مشتریان و بازبینی فرایندها بخشی از ماموریت‌هایی بود که مدیرعامل بانک مسکن در این بازدید نسبت به انجام آن‌ها از سوی کارکنان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد تاکید قرار داد.

علاوه بر آن توسعه موضوعETC (بحث الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی کشور)، اعمال نظارت بیشتر بر فرایندهای الکترونیکی بانک، ورود بیشتر به مباحث توانمندسازی فعالیت‌های غیرحضوری و الکترونیکی بانک و همچنین تعامل بیشتر با سایر مدیریت‌های فعال در مجموعه بانک مسکن، موضوعات مورد اشاره و مورد تاکید از سوی مدیرعامل بانک مسکن در بازدید ازحوزه IT بانک بود.

براساس این گزارش مدیرعامل بانک مسکن همچنین بر ضرورت افزایش سرعت وکیفیت در سیستم متمرکز بانکی و جمع‌آوری سیستم‌های بانکی قدیمی تاکید کرد.

در حاشیه این بازدید ساسان شیردل مدیرامور فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا ماموریت‌ها ، وظایف وفعالیت‌های واحد فناوری اطلاعات بانک مسکن گسترده‌تر وسنگین‌تر شده است، گفت: حضور مدیرعامل بانک مسکن در چنین شرایطی که کارکنان این حوزه با تمام توان در حال خدمت رسانی هستند نوعی اعتماد به نفس و ایجاد انگیزه در شاغلان این بخش ایجاد می‌کند و امروز نیز با حضور ایشان تاثیر شگرفی در روحیه و امیدبخشی کارکنان حوزه فناوری اطلاعات ایجاد شد.

وی با بیان اینکه مدیرعامل بانک مسکن با حضور انرژی بخش خود در مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن با صبر وحوصله واز نزدیک در جریان مسائل و مشکلات وفعالیت‌های این بخش قرار گرفت خاطرنشان کرد: مدیرعامل بانک مسکن در این بازدید مسئولیت انجام تدابیر و پیگیری ‌های لازم برای اجرای چند ماموریت مهم را به کارکنان محول کرد.

وی همچنین گفت: مدیرعامل بانک مسکن در جریان بازدید از واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن دیدگاه‌ها و چشم‌اندازهای این حوزه را نیز تایید کرده واز کارکنان این بخش قدردانی کرد.

 


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *