RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

معرفی توانمندی‌های مالی تجارت‌نو

۱۵:۸ - ۱۳۹۹/۷/۳۰کد خبر: 311369
ایستانیوز: مدیر عامل بیمه تجارت‌نو ۲۹ مهر، در همایش “لایو اینستاگرامی شبکه فروش” به تشریح توانمندی‌های مالی شرکت پرداخته و تاکید داشت: امروز مجموعه جوان تجارت‌نو برند شناخته شده‌ای است که در شاخص های مهم مالی رتبه یک را کسب کرده و این جایگاه را حفظ خواهد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، نیما نوراللهی با اشاره به اینکه برای نمایندگان توان مالی شرکت‌های بیمه بسیار مهم است، افزود: امروز ارزش بازار تجارت‌نو در حدود ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده که با توجه به حضور کوتاه مدت آن در فرابورس رقم تحسین برانگیزی است.
 
وی بالاترین رشد در بازدهی دارایی، حق بیمه تولیدی ، افزایش ارزش و سود سهام را متعلق به بیمه تجارت‌نو عنوان کرده و اظهار داشت: در کنار پشتوانه های مالی، قراردادهای بزرگ کشوری هم منعقد شده که نمایندگان می‌توانند از این فرصت برای جذب پرتفوی استفاده کنند.
 
مدیر عامل تجارت‌نو متوسط درآمد ۸۰ درصد از نمایندگان شبکه فروش را با توجه به تورم اقتصادی، مکفی ندانسته و گفت: این عضو از زنجیره درآمدزایی به دلیل تعدد شرکت‌های بیمه و انبوه نمایندگان درخط مقدم جنگ اقتصادی قراردارند. پس لازم است با افزایش دانش و توانمندی های خود به جمع ۲۰ درصد با درآمد قابل توجه بپیوندند.
 
نوراللهی نوید آن را داد که، متوسط درآمد ماهانه نمایندگان این مجموعه با تدابیر اتخاذ شده، افزایش قابل توجهی خواهد یافت.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *