RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

آغاز مسیر شتابدهی کسب و کارهای فینتک در آیفینک

۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۵/۲۸کد خبر: 309706
ایستانیوز:استارتاپ های فینتک مستقر در مرکز آیفینک که مراحل انتخاب و شکل دهی را با موفقیت طی کرده اند، پس از دیداری صمیمانه با مهندس "سید ابوطالب نجفی" مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک و معاونین و مدیران این شرکت و در مراسمی نمادین، پای به مسیر شتابدهی گذاشتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،مهندس نجفی در بدو ورود به مرکز آیفینک در نشستی با مدیران مرکز و شرکت هم آوا اظهار داشت: ایجاد شرکت خدمات انفورماتیک با اندیشه اتوماسیون شبکه بانکی شکل گرفت و با یک  خواست  جمعی و عزم ملی در بیست و شش سال پیش، به نقطه‌ای رسید که امروز از آن به عنوان یکی از مهمترین نیروهای محرک در حرکت به سمت دولت الکترونیک یاد می شود.  
وی افزود: اکنون وقت آن رسیده تا استارتاپ های چابک و جوان ها برای تغییر و ایجاد شرکت های بزرگ در اندازه خدمات انفورماتیک دست به کار شوند. 
مهندس نجفی ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی های لازم در صنعت بانکی کشور و  حمایت مدیران ارشد شبکه بانکی از اقدامات نوآورانه در تغییر فضای کسب و  کار،  شاهد شکل‌گیری شرکت‌های پیشرو و نوآور در این صنعت و به تبع آن، شاهد تحول و نیز کاهش خروج نیروهای متخصص از کشور باشیم.
همچنین مهندس "هاشمی اقدم" مدیرعامل شرکت فرادیس گستر کیش در ادامه افتتاحیه رویداد آغاز مرحله شتابدهی استارتاپهای حاضر تصریح کرد: جذب تیم‌ها با شیوه های مختلفی از جمله  حضور در نمایشگاه ها و رویدادهای تخصصی مرتبط، مراجعه به فضاهای کار اشتراکی، برگزاری جلسه با تیم ها، رصد اکوسیستم فینتک، برگزاری رویدادهای اختصاصی و بررسی درخواست‌ها و ایده های رسیده صورت گرفت.
وی به سه رویداد اختصاصی برگزار شده در آیفینک با عنوان سر نخ یک و دو و نوآوردگاه در یکسال اخیر اشاره کرد و بیان داشت: درمجموع 61 تیم ارزیابی اولیه شدند که در نهایت 6 تیم به مرحله شتابدهی رسیدند.
"رضا کلانتری نژاد" مدیرعامل هم آوا نیز در نشست مقدماتی ضمن قدردانی از مجموعه خدمات انفورماتیک برای اعتماد به این مرکز و حمایت مجدانه از برنامه های آن، اظهار امیدواری کرد این روند همچنان ادامه داشته باشد 
در ادامه  این بازدید، مدیرعامل و معاونین شرکت خدمات انفورماتیک ضمن بازدید از فضای اشتراکی زاویه و گفت و گو با برخی از ایده‌پردازان حاضر در این سالن وارد مجموعه آیفینک شدند و بطور مفصل با تک تک تیم ها به گفتگو پرداختند. 
گفتنی است مرکز «آیفینک» واقع در کارخانه نوآوری آزادی حاصل تصمیم شرکت خدمات انفورماتیک برای حمایت از استارتاپهای فینتک و ایجاد تحول در صنعت بانکی و حوزه های مالی مرتبط است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *