RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

با حضور رئیس کل بیمه مرکزی؛

امکان ارسال عکس تصادف برای شرکت بیمه و دریافت خسارت فراهم شد

۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۳/۲۳کد خبر: 307302
ایستانیوز: رئیس کل بیمه مرکزی از سامانه اعلام اینترنتی تصادف و دریافت ۲۴ ساعته خسارت آن تا سقف ۳ میلیون تومان رونمایی کرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،  سید غلامرضا سلیمانی که در آئین افتتاح اعلام خسارت الکترونیکی ثالث یک شرکت بیمه دولتی سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: سرعت و صحت در امر پرداخت خسارت علاوه بر رضایتمندی بیمه‌گذاران می‌تواند در صیانت از منافع ملی هم نقش پررنگی داشته باشد.
 
رئیس کل بیمه مرکزی از شرکت سهامی بیمه مذکور به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در امر خدمات دیجیتالی یاد کرد و گفت: با در نظر گرفتن پتانسیل این شرکت بیمه و توانمندی همکاران آی تی این شرکت، هیچ گونه نگرانی برای ارائه وب سرویس‌های متنوع در صنعت بیمه وجود ندارد.
 
سلیمانی با تشریح شرایط اقتصادی و خدمات رسانی در زمان شیوع کرونا و قدردانی از فعالیت شرکت‌های بیمه‌ای در این دوران، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرکت بیمه مذکور مانند بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای از مرحله خدمات رسانی سنتی گذر کرده و در حوزه‌های دیجیتالی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
 
وی با اشاره به سهم ۵۰ درصدی این شرکت سهامی بیمه دولتی از بازار شخص ثالث، گفت: دولتی بودن این شرکت بیمه و خوشنامی آن سطح انتظارات بیمه‌گذاران را بالا برده و باید به گونه‌ای عمل شود که دو اصل سرعت و صحت در امر صدور و پرداخت خسارت به درستی رعایت شود.
 
شایان ذکر است با حضور رئیس کل بیمه مرکزی مدیران ارشد صنعت بیمه و همچنین دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از نخستین سامانه اعلام خسارت الکترونیکی شخص‌ثالث یک شرکت بیمه دولتی در شعبه فاطمی رونمایی شد.
 
با این سامانه در مرحله نخست، میزان خسارت تا ۳ میلیون تومان در شهر تهران به صورت الکترونیکی قابل پرداخت است، بر این اساس بیمه گذار در زمان بروز حادثه، می‌تواند در محل حادثه با مراجعه به سایت ایران من به صورت برخط عکس و فیلم از مواضع خسارت دیده خودرو و مدارک مورد نیاز از جمله گواهینامه و شماره پلاک خودرو را ارسال و ثبت کند.
 
امکان درج محل و تصاویر مربوط به صحنه تصادف به صورت الکترونیکی در این سامانه وجود دارد. همچنین مشخصات طرفین تصادف نیز در این سامانه درج شده و به سرعت توسط کارشناسان بیمه، ارزیابی می‌شود.
 
از طریق این سامانه خسارت‌های تا سه میلیون تومان ارزیابی و خسارت مربوطه تا ۲۴ ساعت پرداخت می‌شود.
 
در صورتی که میزان خسارت بیش از سه میلیون تومان باشد از متقاضی خواسته می‌شود که خودروی آسیب دیده به صورت فیزیکی بررسی شود. در مراحل بعدی قرار است مبلغ قابل پرداخت تا ۱۱ میلیون تومان نیز افزایش یابد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *