RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

قدردانی وزارت ارشاد از هوشمندی بانک ملت در تبلیغات محیطی با موضوع کرونا

۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۲/۲۱کد خبر: 306160
ایستانیوز:مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای از هوشمندی بانک ملت در تبلیغات محیطی در موضوع بیماری کرونا، سپاسگزاری کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محسن حدادی در نامه ای خطاب به دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و بهروزی، اقدام این بانک را برای آگاهی بخشی عمومی در زمینه بیماری کرونا و قدردانی از کادر فداکار درمان، ارزشمند خواند و آن را نشانگر تعهد این مجموعه توانمند در ایفای مسوولیت های اجتماعی دانست که در جسم و جان ایرانیان ثبت خواهد شد.
وی در این نامه با بیان این نکته که واژگان روزمره نمی تواند آنچنان که باید ستایشگر رفتار حرفه ای بانک ملت در همراهی با ملت مظلوم ایران باشد که همزمان در دو جبهه ناجوانمردانه جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه پزشکی با بیماری کرونا می جنگند، تاکید کرد: هوشمندی بانک ملت در تبلیغات محیطی در زمینه مقابله با بیماری کرونا، شایسته قدردانی است.
براساس این گزارش، با شیوع ویروس کرونا در کشور، روابط عمومی بانک ملت در قالب های مختلف اطلاع رسانی و تبلیغی، از مشتریان دعوت کرده بود تا برای حفظ سلامتی شان، برای انجام امور بانکی خود از خدمات غیرحضوری استفاده کنند.
همچنین این بانک از طریق تولید محتوا در فضای مجازی، از تلاش ها و ایثارگری های کارکنان نظام بانکی، کادر درمان و سایر مشاغل درگیر در برنامه ملی مبارزه با کرونا قدردانی کرده بود.
 

 


خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملت
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *