RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران، راهی مطمئن برای مقابله باکرونا

۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱/۲۴کد خبر: 304045
ایستانیوز:با بانکداری الکترونیک و خدمات غیرحضوری بانک ملی ایران، با خیالی آسوده در این روزهای حساس شیوع ویروس کرونا امور بانکی خود را انجام دهید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله اجتماعی ضروری است تا مشتریان تا حد امکان از خدمات غیر حضوری این بانک بهره برده و از مراجعه به شعب خودداری کنند.
 
بانک ملی ایران در راستای صیانت از سلامت مشتریان و همکاران نظام بانکی و همچنین برای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس، زیرساخت‌های لازم را برای استفاده مشتریان از سامانه‌های غیر حضوری فراهم کرده و مشتریان ارجمند می توانند بدون مراجعه حضوری به شعب و با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک این بانک مانند بام، بله، نشان پرداخت، همراه بانک و تلفن بانک ۰۹۶۲۲ امور خود را انجام دهند.
 
علاوه بر آن، همکاران بانکی در سطح شعب و ادارات پاسخگوی سوالات احتمالی شهروندان هستند و لذا مشتریان می توانند بدون مراجعه حضوری از طریق تماس تلفنی با شعب و ادارات بانک ملی ایران، پاسخ سوالات را دریافت کنند.
 
ضمن اینکه بانک ملی ایران در این روزها شرایطی را فراهم کرده تا تسهیلات گیرندگان از این بانک برای پرداخت اقساط خود نیازی به حضور در شعب نداشته و بدین منظور از خدمات بام و بله بهره مند باشند. برای این امر نیز کافی است مشتریان وارد منوی تسهیلات در سامانه بام شده و یا از بازوی «تسهیلات ملی» اپلیکیشن بله استفاده کنند تا علاوه بر تسهیلات خود، امکان پرداخت اقساط تسهیلات دیگران را نیز داشته باشند.
 
همچنین واگذاری چک نیز در این بانک بدون حضور در شعب امکان پذیر است و مشتریان بانک با بهره مندی از دستگاه های VTM، نیازی به مراجعه به شعب ندارند. این دستگاه ها که در بیش از ۵۰ نقطه کشور فعال اند، مانند یک متصدی امور بانکی مستقر در شعب بانک، برگه های چک را از مشتری دریافت کرده و رسید ارائه می کنند.
 
از سویی بانک ملی ایران اکنون عملیات واریز وجه نقد را به دستگاه های «خودگردان» واگذار کرده است که این دستگاه ها علاوه بر این که همه خدمات معمول خودپردازها را انجام می دهند، در هر تراکنش حداکثر ۲۰۰ برگه اسکناس یا چک مسافرتی را دریافت کرده و در همان لحظه به حساب مورد نظر واریز می کنند.
 
همچنین اگر مشتریان بانک همچنان به حضور در شعبه نیاز داشتند می توانند با بازو (بات) ملی یار بله به آدرس bmiassistantbot@ پیش از حضور خود، راحت و بی‌دردسر و از آن مهم تر سالم و بهداشتی نوبتشان را دریافت کنند.
 
ضروری است در صورت حضور در شعب بانک، ضمن استفاده از لوازم شخصی خود اعم از خودکار و... و همچنین عدم لمس سطوح و ضد عفونی کردن دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و حریم اختصاصی خود را رعایت کنیم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *