RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

معاونت بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در یک دستور اداری ابلاغ کرد

نحوه ارائه خدمات غیرحضوری

۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰کد خبر: 302264
ایستانیوز:به گفته مهرداد قریب، معاون امور بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی، اشخاص در انتخاب دریافت خدمات به صورت حضوری و غیرحضوری از این سازمان مخیر هستند و شعب سازمان نباید آنها را به انتخاب یک شکل خاص دریافت خدمات ملزم کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،معاونت بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی طی یک دستور اداری به تمامی مدیران کل سازمان تامین اجتماعی نوشته است که نباید طرف مقابل را مجبور به دریافت خدمات به یکی از اشکال حضوری یا غیرحضوری کرد و شخص در این انتخاب مخیر است.
 
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در این دستور اداری که توسط مهرداد قریب، معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی امضا شده، آمده است که شرکای اجتماعی سازمان در انتخاب درگاه دریافت خدمات (حضوری و غیرحضوری) دارای اختیار کامل بوده و هرگونه اجباری از سوی واحدهای اجرایی مبنی بر دریافت خدمت به صورت غیرحضوری مغایر با ضوابط و مقررات جاری و هم‌چنین اصل تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی است.
 
هم‌چنین حوزه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی نیز موظف شده است که هم‌راستا با سیاست‌های کلان سازمان ضمن اطلاع‌رسانی موضوع، آموزش‌های لازم جهت دریافت خدمات از درگاه غیرحضوری را برای مخاطبان سازمان تبیین و تشریح کند.
 


 

 

 

 

 

 


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *