RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

برف و باران از امشب تا جمعه در کشور

۱۶:۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷کد خبر: ۳۰۱۳۵۹
ایستانیوز:مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعدازظهر امروز در شمال‌غرب و به تدریج غرب کشور شاهد بارش برف و باران و وزش باد خواهیم بود، گفت: کولاک برف، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد جاده‌ای از پیامدهای این سامانه است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،صادق ضیائیان ، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: از بعداز ظهر امروز سامانه بارشی فعالی از شمال‌غرب وارد کشور می‌شود که با فعالیت این سامانه بارشی در شمال‌غرب و به تدریج غرب کشور، شاهد بارش برف و باران و وزش باد خواهیم بود. 
 
وی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز، بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما در گیلان آغاز می‌شود، افزود: روز آینده این سامانه علاوه بر غرب دریای خزر، شمال‌غرب و غرب کشور در دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه البرز، شمال‌شرق کشور و سواحل خزر فعال خواهد بود و اواسط وقت روز سه‌شنبه این سامانه از شمال‌شرق کشور خارج می‌شود. 
 
ضیائیان اظهار داشت: روز دوشنبه در ایلام و جنوب غرب کشور وزش باد شدید خواهیم داشت، همچنین روز سه‌شنبه در سیستان و بلوچستان و شرق کرمان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. 
 
ضیائیان ادامه داد: روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگری به تدریج وارد کشور می‌شود و موجب بارش در استان‌های واقع در شمال‌غرب، غرب و جنوب‌غرب کشور می‌شود و به تدریج در اوایل شب، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های البرز، تهران، زنجان و قزوین را دربرخواهد گرفت. 
 
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: این سامانه روز پنج‌شنبه در غرب کشور و همچنین شمال‌شرق فعال خواهد بود و روز جمعه در نیمه شرقی کشور و شرق سواحل خزر، همچنین ارتفاعات شرقی البرز فعال خواهد بود و به تدریج اواخر وقت جمعه از شمال‌شرق خارج می‌شود. 
 
وی افزود: بعدازظهر چهارشنبه در استان‌های واقع در جنوب غرب وزش باد شدید خواهیم داشت و روز پنج‌شنبه در جنوب غرب کشور، جنوب، مرکز و شرق کشور و شمال‌شرق و همچنین روز جمعه در شمال‌شرق، شرق، مرکز  و جنوب کشور وزش باد شدید خواهیم داشت. 
 
وی بیان کرد: در بعدازظهر چهارشنبه 30 بهمن‌ماه ‌بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت‌ در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، چهارمحال و بختیاری و روز پنج‌شنبه یکم اسفندماه ‌بارش برف و باران و وزش باد در ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران قزوین‌ و سمنان، اردبیل، زنجان، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، چهارمحال بختیاری، غرب اصفهان، شمال فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات شمال شرق خوزستان، ارتفاعات ایلام و ارتفاعات کهگیلویه و بویراحمد، پیش‌بینی می‌شود.
 
وی اظهار کرد: روز جمعه دوم اسفند بارش برف و باران و وزش باد‌ در ارتفاعات البرز در استان سمنان، ارتفاعات شمال شرق تهران، خراسان شمالی و خراسان رضوی، پیش‌بینی می‌شود و بارش باران و وزش باد در شرق مازندران، گلستان، خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
 
وی تأکید کرد: در مناطقی که ذکر شد کولاک برف، مه‌گرفتگی، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و اختلال تردد در معابر شهری و جاده‌ها‌ به خصوص در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی‌ پیش‌بینی می‌شود همچنین آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها محتمل است در این راستا ‌توصیه می‌شود احتیاط در تردد جاده‌ای، اجتناب از سفرهای غیر ضروری و رعایت نکات ایمنی و تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی در دستور کار باشد.
 
وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده نیمه‌ابری در برخی ساعات ابری، گاهی بارش باران پیش‌بینی می‌شود و در بعدازظهر و شب، کاهش ابر خواهیم داشت و روز سه‌شنبه آسمان تهران صاف است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 9 درجه و 3 درجه خواهد بود. 
 
وی اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 28 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و تبریز، اردبیل و شهرکرد با کمینه دمای 6 درجه زیر صفر، سردترین مراکز استان خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: بعدازظهر پنج‌شنبه تا ظهر جمعه خلیج‌فارس مواج خواهد بود.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *