RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

نشست تخصصی مدیران شعب بارویکرد توسعه بازار مبتنی برمحصولات وخدمات

۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۸/۱کد خبر: 291242
ایستانیوز:نشست تخصصی توسعه بازار مبتنی بر محصولات و خدمات جدید با حضور مدیران شعب استان‌های تهران، سمنان، گیلان، خراسان جنوبی و همدان بانک توسعه تعاون برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیر شعب استان تهران که در پنل تخصصی کارگاه آموزشی دوروزه مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون که در سالن همایش مدیریت شعب استان مرکزی سخن می‌گفت توسعه بازار مبتنی بر محصولات و خدمات جدید را از استراتژی‌های متنوع بانک توسعه تعاون استنباط نمود و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی را در سایه ارائه خدمات کیفی امکان‌پذیر دانست. شیخ حسینی خاطرنشان کرد: رابطه مستقیمی بین رضایتمندی مشتری و ایجاد ارزش‌افزوده بانکی وجود دارد و مسلماً با درک و توجه به نیاز مشتریان، حصول رضایت مشتری از طریق ارائه خدمات بهینه میسر خواهد گردید.
 
مدیر شعب استان تهران گفت: بانک توسعه تعاون از رویکرد سنتی تولید و فروش محصول و خدمات تولید عبور نموده و مطابق رویکرد نوین، بانک در مسیر خلق و ارائه ارزش به مشتری حرکت می‌کند.
 
شیخ حسینی با تبیین فرایند طراحی محصول گفت: طراحی محصول با جستجوی ایده جدید با اتکا به دانش سازمانی، اطلاعات حاصل از گفتگو با مشتریان و بررسی عملکرد رقبا آغاز می‌شود و در مراحل بعدی با پالایش ایده و گزینش بهترین انتخاب‌ها بانک را وارد مرحله بعد ((تبدیل ایده به محصول)) می‌نماید.
 
وی گفت: رویکرد شخصی‌سازی محصولات از مهم‌ترین رهیافت‌های روز بانکداری است که بانک به این سمت حرکت نموده است.
 
در ادامه پنل اکبری مدیریت شعب استان سمنان در خصوص توسعه بازار مبتنی بر محصولات خدمات جدید توضیحاتی ارائه نمود و تخصیص را به‌عنوان قلب تپنده بانک عنوان نمود و افزود: شناسایی تولیدکنندگان که بازار فروش و مصرف‌کنندگانشان زیاد است می‌تواند در این خصوص ارزشمند باشد.
 
رضا ملایی مدیر شعب استان خراسان جنوبی نیز در ادامه طرح رونق تعاون، طرح مفید، طرح فرصت را از طرح‌های قابل‌استفاده بانک در واحدهای استانی و شعب اعلام نمود و گفت: ایجاد زیرساخت فناوری مناسب به‌صورت بهینه به اجرای بهتر طرح کمک می‌کند.
 
ایرج طاهر خانی مدیر شعب استان گیلان با تبیین قیمت تمام‌شده پول گفت: هر چه حجم عملیات بانکی گسترش بیشتری می‌یابد هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم جذب منابع بهتر پوشش داده‌شده و اثر مناسبی در کاهش بهای تمام‌شده پول فراهم می‌گردد.
 
وی ایجاد ترکیبی بهینه از سبد منابع سپرده‌ای را در ایجاد زیرساخت مناسب برای اجرای محصولات جدید در استان‌ها حائز اهمیت دانست.
 
کیومرث زندیه مدیر شعب استان همدان نیز در ادامه تطبیق طرح‌های جدید با نیاز مشتریان و جامعه هدف را الزامی برشمرد و گفت: درصورتی‌که طراحی و اجرای محصولات بانکی امکان پاسخگویی مناسب به نیاز فعالان اقتصادی را فراهم نیاورد، آمار عملکردی این طرح‌ها چشمگیر نخواهد بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *