RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

جلسه تودیع و معارفه مدیریت اداره شعب استان اردبیل برگزار شد

۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۶/۱۷کد خبر: 285942
ایستانیوز: جلسه تودیع و معارفه مدیریت اداره شعب استان اردبیل با حضور دکتررحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان اردبیل، سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی و جمعی از مدیران بانک توسعه تعاون برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، جلسه تودیع و معارفه مدیریت اداره شعب استان اردبیل عصر امروز با حضور دکتررحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، احمد محمدی مدیر امورشعب بانک توسعه تعاون و معاونین، روسای دوایر ستادی اداره شعب و روسای شعب استان اردبیل برگزار شد.
 
دکتر رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ضمن تقدیر از مجموعه خدمات و عملکرد بانک توسعه تعاون در این استان، توفیق تعاون گران و امکان توسعه فعالیت و کسب‌وکار آنان را مرهون تلاش و حمایت این بانک قلمداد کرد و دراین‌باره افزود؛ تحقق پرداخت سهمیه اشتغال روستایی در این استان، موفقیت ۵شرکت تعاونی برتر ملی در بین ۲۲شرکت تعاونی برتر در چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر و کمک به ۹۰شرکت تعاونی راکد و غیرفعال جهت بازگرداندن مجدد به چرخه فعالیت اقتصادی و پرداخت تسهیلات حمایتی به جامعه هدف است.
 
در این جلسه رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی ضمن خیرمقدم گویی به حضار به‌ویژه دکتر رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از انتصاب‌های جدید و جابه‌جایی شغلی را جدای از الزامات و مقررات بانک مرکزی و نهادهای نظارتی، افزایش تجربه و دانش شغلی باهدف ارتقاء دانش ضمنی در سازمان و توسعه سرمایه انسانی، کسب اطلاعات شغل‌های هم‌خانواده و نهایتاً افزایش و بهبود شاخص‌های عملکردی مدنظر هیات مدیره محترم عنوان نمودند و تأکید داشتند که مدیریت سرمایه انسانی وظیفه تمام ارکان سازمانی است و اظهار امیدواری کردند که انشالله استان اردبیل با انجام کار تیمی و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های خانواده بزرگ تعاون در جهت خدمت به جامعه هدف و اشتغال‌زایی نهایت اهتمام و تلاش خود را به‌کارگیرند.
 
همچنین حمیدرضا البرزی مدیر امور سرمایه‌گذاری و اعتباری بانک توسعه تعاون با اشاره به رسالت اجتماعی و اقتصادی بانک، توجه کلیه همکاران را به اهمیت موضوع و استفاده از ظرفیت اشتغال روستایی و سایر تکالیف ابلاغی بانک مرکزی مورد تأکید قرارداد و دراین‌باره گفت: ازآنجایی‌که استان اردبیل در سه حوزه کشاورزی صنعت و معدن و گردشگری دارای مزیت نسبت به سایر استان‌ها می‌باشد لذا با برگزاری جلسه و مذاکره با دستگاهها ضروری است. بخشی از ظرفیت موجود در تبصره هیجده قانون بودجه سال نودوهشت جهت شناسایی مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیم بانک اقدام نمایند.
 
در ادامه سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت یکی از مولفه‌های توفیق در تحقق اهداف و برنامه‌های بانک را درگرو درک صحیح و متعاقب آن انسجام و هم‌افزایی درون‌سازمانی و بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی موجود دانست و افزود: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک صدرصد دولتی و توسعه‌ای دارای مزیت نسبی و رقابتی است و شناخت صحیح بانک توام با برقراری ارتباط مبتنی بر تعامل، اعتماد سازی و پایداری و استمرار این ارتباط با مشتریان منتج به بروز و ظهور مزیت‌های رقابتی با سایر رقبا و توسعه بازار و افزایش مشتریان می‌شود.
 
معادی بخش تعاون را به‌عنوان یک شبکه اجتماعی منسجم و پویا با ظرفیت خاص یادکرد و دراین‌باره گفت؛ اتحادیه‌های سراسری شرکت‌های تعاونی، شرکت‌های تعاونی و اعضای تعاونی‌ها یک سیستم و یک شبکه واقعی است و ارتباط با این شبکه اجتماعی برای بانک یک مزیت رقابتی است.
 
وی اعتماد دولت به بانک توسعه تعاون و واگذاری مسئولیت‌های خطیر ملی را به این بانک جوان حاصل تلاش، سخت‌کوشی و اثربخشی قلمداد کرد و اظهار امیدواری کرد با افزایش سرمایه این بانک ظرفیت‌های جدید پیش روی این بانک و ذینفعان قرار گیرد.
 
همچنین احمد محمدی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خلاقیت و نوآوری همراه با ارائه پیشنهادات کاربردی که برگرفته از انتظارات مشتریان و کمک به رضایتمندی آنان می‌شود را بک اصل یادکرد و تأکید کرد انتظار می‌رود کارکنان با اتخاذ رفتار حرفه‌ای زمینه‌ساز توسعه و افزایش اعتبار بانک از یک‌سو و رضایتمندی مشتریان از سوی دیگر شوند.
 
در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش و زحمات مسعود کردستانی در دوره تصدی و عهده‌داری مسئولیت، عادل کریمی به‌عنوان مدیر جدید اداره شعب استان کردستان معرفی شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *