RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سرمایه گذاری بیمه البرز در طرح های هلدینگ صبا انرژی

بیمه هاما به خانواده صنعت بیمه پیوست

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی

مرکز تامین مالی در وزارت اقتصاد ایجاد می‌شود

تغییرات مبلغ فروش ۵۰ شرکت بزرگ بازار سرمایه از نظر ارزش بازار

رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲

۱۰ شرکت دولتی امسال واگذار می‌شود

پرسپولیس شفاف‌سازی کرد

چاپ تورم!

هراس طلافروشان از افشای اطلاعات

بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو خواهد بود

آغاز طرح سراسری فرهنگ سازی برخورد با وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث

تسهیلات بانک رفاه به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی

شرط صعود بازار سهام چیست؟

چرا بازار ارز آرام نمی‌شود؟

روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان

درخشش تیم کاراته بیمه تعاون در مسابقات گرندپری جمهوری چک ۲۰۲۴

تامین مالی شرکت‌های بورسی تسهیل می‌شود

خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟

گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران

فروش دلار سهمیه ای متوقف شده است؟

۱۱.۵ درصد از چک‌ ها نقد نشد

آخرین جزییات از تغییر سن بازنشستگی

تاریخ صنعت بیمه با بیمه ایران گره خورده است

برگزاری نشست هم اندیشی مدیرعامل بانک ملی با مشتریان و کارکنان

۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۶/۱۳کد خبر: 284752
ایستانیوز:نشست هم اندیشی مدیرعامل بانک ملی ایران با جمعی از مشتریان و کارکنان بانک برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمد رضا حسین زاده در نشست هم اندیشی با حضور منتخبان پیشنهاد دهنده به مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به تحولات رخ داده در شکل خدمت رسانی این بانک به مشتریان، تاکید کرد: در تحولات پیش رو و تولید محصولات جدید، نظر مشتریان، مخاطبان، کاربران سامانه ها و کارکنان بانک به طور ویژه در نظر گرفته خواهد شد.
 
وی با بیان این که خرد جمعی، جایگاه ویژه ای در اداره کردن امور این سازمان دارد، اظهار کرد: در پستی که به منظور جمع آوری پیشنهادها، انتقادها و راهکارها در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری کردم ، فراتر از انتظاری که بود بیش از 600 نظر کامنت شد.
 
مدیرعامل بانک ملی ایران افزود: نظرات دریافتی در بسته های مشخص تدوین شد تا از آنها در برنامه های پیش روی بانک استفاده شود.
 
به گفته حسین زاده، حوزه های فناوری اطلاعات، محصولات جدید، کارت های بانکی، تسهیلات، تسریع در خدمت رسانی به مشتریان و منابع انسانی بانک، بیشترین حجم نظرات ارائه شده را تشکیل داده اند.
 
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به حجم گسترده عملیات این بانک، گفت: طبیعی است که اعمال هر گونه تغییر، مستلزم پایدار بودن سامانه ها و البته هزینه قابل توجه است.
 
حسین زاده سامانه های پیشرفته بام و بله را دستاوردهایی ارزشمند خواند که نه تنها در نظام بانکی کشور، بلکه در پیشرفته ترین بانک های جهان نیز قابل اعتناست و بانک ملی ایران همه این محصولات را تنها به منظور توسعه خدمات رسانی به مشتریانش طراحی و اجرا کرده است.
 
مدیرعامل بانک ملی ایران استمرار نوآوری در خدمات را مسیر قطعی این سازمان دانست و خاطرنشان کرد: بر خلاف عده ای که به طور پیوسته در حال سیاه نمایی علیه نظام بانکی هستند، کارکنان بانک ها به ویژه بانک ملی ایران از هر گونه کوششی برای کمک به توسعه کشور دریغ نخواهند کرد.
 
خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با بیان این که فصل سوم امسال، تغییرات مهمی در حوزه خدمت رسانی به مشتریان بانک رخ خواهد داد، گفت: محصولات جدید و تغییرات بنیادی در سامانه های بانک در راه است.
 
مسعود خاتونی افزود: بسیاری از فرایندها اصلاح شده و زیرساخت ها تا حد امکان بهینه شده است، اما باید پذیرفت که بهبود شرایط در یک بانک 91 ساله، کمی زمان بر خواهد بود.
 
در این نشست که با حضور 12 نفر منتخب از میان پیشنهاد دهندگان به مدیرعامل بانک شامل کارکنان و مشتریان بودند، مدیران انفورماتیک، سرمایه انسانی ، امور طرح و برنامه و روابط عمومی شنونده ی دیدگاه ها و نظرات مدعوین بودند .
 
در ادامه این مراسم مشتریان و کارکنان بازدیدی از موزه ی بانک ملی ایران بعمل آوردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *