ایستانیوز: در راستای تسریع در روند پاسخگویی، شفافیت در اطلاع رسانی و پیاده سازی دولت الکترونیک، سامانه های ارتباط مردمی دولت (سامد) و بازرسی کل کشور به بهره برداری رسیدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس اعلام دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با توجه به اهمیت پاسخگویی به شکایات، ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی، سامانه های مذکور در سطح ستاد و استان ها راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفت.