RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سرمایه گذاری بیمه البرز در طرح های هلدینگ صبا انرژی

بیمه هاما به خانواده صنعت بیمه پیوست

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی

مرکز تامین مالی در وزارت اقتصاد ایجاد می‌شود

تغییرات مبلغ فروش ۵۰ شرکت بزرگ بازار سرمایه از نظر ارزش بازار

رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲

۱۰ شرکت دولتی امسال واگذار می‌شود

پرسپولیس شفاف‌سازی کرد

چاپ تورم!

هراس طلافروشان از افشای اطلاعات

بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو خواهد بود

آغاز طرح سراسری فرهنگ سازی برخورد با وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث

تسهیلات بانک رفاه به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی

شرط صعود بازار سهام چیست؟

چرا بازار ارز آرام نمی‌شود؟

روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان

درخشش تیم کاراته بیمه تعاون در مسابقات گرندپری جمهوری چک ۲۰۲۴

تامین مالی شرکت‌های بورسی تسهیل می‌شود

خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟

گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران

فروش دلار سهمیه ای متوقف شده است؟

۱۱.۵ درصد از چک‌ ها نقد نشد

آخرین جزییات از تغییر سن بازنشستگی

تاریخ صنعت بیمه با بیمه ایران گره خورده است

شرایط انتخاب نمایندگان و کارگزاران برتر بیمه تجارت نو

۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۵/۱۳کد خبر: 282133
ایستانیوز: دبیرنخستین همایش سراسری شبکه فروش تجارت‌نو ملاک انتخاب نمایندگان،کارگزاران وشعب برتر را دستاوردهای حاصله از ۲جشنواره ویژه سال گذشته و بیشترین رقم فروش، اعلام کرد و ازاهدای تندیس طلایی به آنها خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو، ابوطالب قره چماقلو که معاونت شبکه فروش و توسعه بازار تجارت‌نو را برعهده دارد، درخصوص جزئیات این همایش گفت: بالغ بر ۴۵ نماینده و کارگزار برگزیده به همراه شعب برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت که برای تمامی آنها لوح و جوایزی در نظر گرفته شده است.
 
وی تاکید کرد: درفرصت به وجود آمده سعی بر این است با ارج نهادن به تلاش همکاران ساعی و کوشا انگیزه سایرنمایندگان و کارگزاران نیز بیشتر و بیشتر شود. دبیر همایش با اشاره به اینکه دستورالعمل‌های خوبی با حمایت مدیر عامل و موافقت هیات مدیره مصوب شده و به اطلاع حضار خواهید رسید، افزود: جشنواره های فروش براساس مدل حرفه‌ای جهت پوشش متوازن پرتفو طراحی می‌شود که حاصل آن رشد کمی درآمد شبکه فروش و افزایش متقارن پرتفوی شرکت است.
 
قره چماقلو گسترش سهم تجارت‌نو از بازار بیمه را یکی از اهداف اصلی مجموعه اعلام کرده و اظهار داشت: انتظار این است که محصول برگزاری این همایش ایجاد باور در میان فعالان شبکه فروش این شرکت باشد. ایمان به اینکه بیمه تجارت‌نو با اتکا به فناوری و نیروی انسانی خلاق ظرفیت صعود به سطوح بالاتر نسبت به جایگاه فعلی و رقابت با بزرگان صنعت بیمه را دارد.
 
وی نمایش هم راستایی استراتژی مجموعه با فرمان مقام معظم رهبری در «سال رونق تولید» را یکی از اهداف اصلی این همایش برشمرد و افزود: نشان دادن توانمندی تجارت‌نو درصنعت بیمه، دیدار و ایجاد تعامل بیشتر میان ارکان مجموعه درراستای توسعه هدفمند و گسترش سهم بازار وآشنایی بیشترشبکه فروش با عملکرد، برنامه های آتی و راهبردی شرکت از دیگر اهداف این مراسم است.
 
معاونت شبکه فروش و توسعه بازار افزود: اعتقاد ما این است که همه برای رونق تولید تکلیف داریم از آنجا که بانک و بیمه سهل کننده روند تولید هستند در این راستا تجارت‌نو نیز برای تسهیل ارائه پوشش های بیمه‌ای عزم جدی دارد. این مهم علاوه بر آنکه به حوزه های تولید و خدمات کمک شایانی می‌کند خود نیز بخشی از تولید ناخالص داخلی خواهد بود.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *