RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سود هر سهم "بموتو" رشد چشمگیری داشت

۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۴/۳۱کد خبر: 281331
ایستانیوز: شرکت موتوژن در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۱۲۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۳۴۷ درصدی را نشان می‌دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت موتوژن با سرمایه ۶۸۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
 
شرکت موتوژن در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۴۴۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۱۲۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۳۴۷ درصد افزایش داشته است.
 
شرکت موتوژن، افزایش ۱۱۹ فروش را از جمله دلایل عمده افزایش سود هر سهم نسبت به دوره گذشته عنوان کرده است.
 
با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ هزار و ۶۳۷ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
 
"بموتو" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۲۳ میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۷۶ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.
 
همچنین بر اساس این گزارش، شرکت موتوژن در برآورد خود از نرخ فروش محصولات در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ اعلام کرده است: با توجه به تغییرات اخیر نرخ ارز و به تبع آن افزایش نرخ مواد اولیه، این شرکت همانند ادوار گذشته تمهیدات لازم را برای افزایش نرخ فروش محصولات مد نظر قرار داشته است؛ لذا در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ حدود ۱۰-۱۷ درصد و در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۸، معادل ۲۰درصد و در تاریخ ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۸ حدود ۶ الی ۱۲ درصد نرخ محصولات صنعتی خود را با تایید هیئت مدیره افزایش داده و برای محصولات کولری که در حال رایزنی با سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بود مجوز۲۰درصد افزایش نرخ فروش از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ دریافت کرد که اثرات آن در صورت های مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ نشان داده خواهد شد.
 
شایان ذکر است این شرکت در راستای سیاست حفظ حاشیه سود محصولات خود بطور مداوم در حال بررسی و نظارت بر حاشیه سود محصولات خود است و لذا چنانچه تغییراتی در نرخ خرید مواد اولیه در آینده رخ دهد بطور قطع نرخ محصولات خود را تغییر خواهد داد.
 
به گزارش سنا، شرکت موتوژن در برآورد خود از تغییرات عوامل بهای تمام شده در دوره ۹ ماهه قید شده، عبارت است از: با توجه به تعیین افزایش دستمزد برای سال ۹۸ پیش بینی می شود هزینه های دستمزد و سربار در سه ماهه سوم سال مالی جاری حدود ۴۰ درصد نسبت به دوره مشابه قبلی داشته است؛ لذا با توجه به عدم تغییر در نرخ دستمزد طی سه ماهه چهارم پیش بینی می شود تغییر خاصی در هزینه های سه ماهه چهارم نبوده و برابر با سه ماهه سوم خواهد بود.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *