RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

معاون حقوقی بانک مهر اقتصاد :

کنترل و نظارت، از اصول مدیریت مطالبات است

۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۴/۲۵کد خبر: 280982
ایستانیوز: همایش روسای شعب، مدیران و وکلای اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان شرقی با حضور معاون حقوقی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان شرقی، علی رضا چهره – معاون حقوقی بانک - در این همایش برنامه ریزی های علمی و اجرایی در بخش وصول مطالبات در ساختار شبکه بانکی را زمینه‌ ساز کنترل و کاهش معوقات عنوان کرد.
 
وی با مقایسه عملکرد استان در حوزه مطالبات در سال های اخیر، گفت: کاهش 20 درصدی مطالبات آذربایجان شرقی در سال 97 نشان از برنامه ریزی و مدیریت مدبرانه و حاصل کار گروهی است و حرکت مستمر استان در این مسیر موجب رشد تمامی شاخصهای عملکردی خواهد بود.
 
معاون حقوقی بانک، کنترل جریان ورودی پرونده ها به مطالبات غیرجاری، تمرکز بر پرونده های کلان مطالبات غیر جاری و ارتقاء و بهبود و نظارت برفرآیند وصول مطالبات را از نکات برجسته و موثر در مدیریت مطالبات در استان آذربایجان شرقی عنوان کرد.
 
امیر بهبودی - رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی – نیز در این همایش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان و با تجلیل از تلاش های همکاران خود به ویژه در حوزه مدیریت مطالبات در سال 97، گفت: تیم مدیریتی استان با اولویت قراردادن جلسات مطالبات کلان، تقسیم کار، نظارت و استفاده از تمامی ابزارهای تعریف شده ای چون نسیم مهر و آموزش کارکنان توانست در سال گذشته نتایج مطلوبی بدست آورد.
 
گفتنی است در پایان این همایش مراسم تکریم و معارفه معاون اداری، مالی و معاون اجرائی استان نیز برگزار شد و از 3 رئیس شعبه برگزیده و مدیر حقوقی استان تقدیر به عمل آمد.
همچنین همزمان با این نشست، همایش وکلای شعب بانک نیز با هدف بررسی عملکرد و حل و فصل مسائل و مشکلات وکلا با حضور معاون حقوقی و رئیس اداره دعاوی برگزار شد که موارد و موضوعات مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت و 3 نفر از وکلای برتر استان هم تجلیل شدند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *