RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

سالاری از شعبه ۴ تهران بازدید کرد

رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری اجرایی می شود

۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۴/۲۴کد خبر: 280924
ایستانیوز: مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به همراه تعدادی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این سازمان در پنجمین روز از هفته تامین اجتماعی از شعبه ۴تهران بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در جریان این بازدید دکتر سالاری از بخش های مختلف شعبه بازدید کرد و در جریان خدمت رسانی به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان قرار گرفت.
 
وی همچنین با تعدادی از مراجعان و بیمه شدگان گفتگو کرد و نحوه ارائه خدمات را جویا شد.
 
دکتر سالاری در جلسه با رئیس و معاونان شعبه 4 تهران گفت: مسائل مطرح شده در این شعبه اکثرا در تمامی شعب سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و بایستی این موارد را با حضور نمایندگان کارفرمایان، بازنشستگان و بیمه شدگان بررسی و رسیدگی کنیم.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برنامه های این سازمان گفت: تنقیح قوانین را ادامه خواهیم داد و رویکرد توسعه سرویس های الکترونیکی بسیار مورد توجه است. خدمات غیر حضوری بایستی با قدرت و جدیت بیشتری اجرایی شود.
 
وی تصریح کرد: در اجرای برنامه خدمات الکترونیکی باید کارها را تسریع کنیم و در دوره کوتاه تری فعالیت ها را انجام دهیم

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *