RSS
امروز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

۱۶۰پروژه برای دیجیتالی شدن بانک ایران‌زمین

۱۱:۵ - ۱۳۹۸/۲/۳۱کد خبر: 277865
ایستانیوز:معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین گفت: بیش از ۱۶۰ پروژه برای دیجیتالی شدن بانک ایران‌زمین از سه سال قبل آغاز شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فرهاد اینالویی با بیان اینکه بانک ایران‌زمین به‌صورت کامل بانک دیجیتالی خواهد شد، گفت: امسال تعداد قابل‌توجهی از پروژه‌های مرتبط با بانکداری دیجیتال به نتیجه خواهد رسید. اولویت اصلی ایجاد زیر ساخت داده‌ای مناسب در بانک ایران‌زمین است.
  وی با بیان اینکه هدف‌گذاری بانکداری دیجیتال با تعریف بیش از ۱۶۰ پروژه از سه سال قبل آغاز شده، تصریح کرد: امسال تعداد قابل‌توجهی از پروژه‌های مرتبط با بانکداری دیجیتال بانک ایران‌زمین به نتیجه می‌رسد. معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین تصریح کرد: پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود و به‌زودی شاهد تکمیل یکی از پازل‌های مرتبط با بانکداری دیجیتال خواهیم بود.
 اینالویی با بیان اینکه مرکز نوآوری ایران‌زمین با تفاوت اساسی با سایر مراکز مشابه راه‌اندازی خواهد شد، افزود: به‌منظور یکپارچه کردن کانال‌های ارائه خدمات، کانال موبایل و اینترنت در سال‌جاری یکپارچه می‌شود. همچنین با ایجاد تنوع در خدمات شعب دیجیتال بانک، خدمات غیربانکی نیز به مشتریان ارائه خواهد شد.
  وی افزود: زمان‌بندی بانکداری دیجیتال طبق برنامه پیش می‌رود و بانک در سال ۱۴۰۰ یک بانک دیجیتال با مفهوم واقعی آن خواهد بود. اینالویی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی ایجاد زیرساخت داده‌ای مناسب در بانک است، افزود: به این منظور افزایش توان ذخیره‌سازی و پردازش برای پردازش اطلاعات کلان داده (Big Data) در اولویت قرار دارد.
  معاون فناوری اطلاعات بانک ایران تصریح کرد: همچنین با توجه به تغییرات در فضای کسب‌وکار، بررسی مدل‌های مربوطه در بانکداری دیجیتال و تکمیل فرآیندهای مرتبط در اولویت است. بانک ایران‌زمین تصمیم دارد فرآیندهای سمت مشتری را مکانیزه کند. این به آن مفهوم است که مشتریان بانک بتوانند درخواست‌های خود را بدون مراجعه به شعبه انجام دهند. اینالویی ادامه داد: این درخواست‌ها می‌تواند شامل درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک، ضمانت‌نامه، LC داخلی، انواع کارت‌ها، تمکن مالی و سایر خدمات بانکی باشد.
  براساس این گزارش، پیش‌تر نیز مدیرعامل بانک ایران‌زمین از افزایش محصولات کارتی بانک ایران‌زمین خبر داده بود. عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل این بانک از ارائه کارت‌های هدیه سه‌بعدی و رایحه‌دار در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مشتریان می‌توانند کارت‌های هدیه شارژی را با طرح و نوشته دلخواه خودشان سفارش دهند.
 کارت‌های بدون شارژ با سفارش مشتری در اختیار آنها قرار می‌گیرد تا در زمان و مکان دلخواه خود نسبت به شارژ آن اقدام کنند. بنابراین گزارش، «ایران‌زمین بوم» نیز از دیگر محصولات بانک ایران‌زمین بود که چندی پیش از آن رونمایی شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *