RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

مدیرعامل بانک رفاه کارگران عنوان کرد

نقش روابط عمومی در تعالی سازمان

۱۷:۸ - ۱۳۹۸/۲/۳۰کد خبر: 277834
ایستانیوز:مدیر عامل بانک رفاه گفت: حوزه روابط عمومی علاوه براینکه زبان گویای سازمان در عرصه اجتماع و حافظ منافع آن نزد افکار عمومی جامعه است، در بعد درون سازمانی و تلطیف فضای آن نقش ویژه و مهمی ایفا می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،دکتر سهمانی در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی که 29 اردیبهشت ماه سالجاری در هتل المپیک و با حضور اساتید مطرح و چهره های ماندگار عرصه مدیریت رسانه، ارتباطات و اطلاع رسانی نظیر پروفسور بیان، پروفسورفرهنگی، دکتر افخمی و تنی چند از اندیشمندان و فعالان صنعت روابط عمومی و رسانه برگزار شد با بیان این مطلب و گرامیداشت هفته روابط عمومی گفت: امروزه نقش و جایگاه روابط عمومی ها بیش از گذشته احساس می‌شود؛ به ویژه این نقش و جایگاه در نظام بانکداری بسیار محسوس و تاثیرگذار است.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه نظام بانکی به واسطه ماهیت ویژه خود و تعامل با طیف متنوعی از اقشار جامعه، بیش از هر زمان دیگری و بیش از سایر سازمان ها نیازمند حمایت، تعامل و همیاری صنعت رسانه و روابط عمومی است خاطر نشان کرد: دراین مسیر دست فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی را به گرمی می فشاریم و بیش از پیش از ظرفیت های این حوزه بهره مند خواهیم شد.
دکتر سهمانی با تصریح اینکه روابط عمومی یکی از مهم ترین بازیگران عصر ارتباطات و اطلاعات است اظهار داشت: به عنوان یکی از مدیران نظام بانکی اذعان می کنم که مدیران عالی برای دست یابی به اهداف سازمانی خود باید از ابزار روابط عمومی به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان در راستای ارتقای شفافیت و پاسخگویی به خوبی استفاده نمایند.
وی در خاتمه از روابط عمومی به منزله بازویی قوی برای ارائه مشورت و راهکار به مدیران ارشد سازمان یاد و تصریح کرد: مدیران عالی سازمان ها می توانند از ظرفیت روابط عمومی برای بهبود مستمر سازمان خود استفاده کنند.
در این مراسم فعالان و اندیشمندان عرصه ارتباطات و مدیریت از جمله پروفسور بیان به ارائه نکاتی درخصوص حوزه روابط عمومی پرداختند.
در خاتمه مراسم همچنین از دکتر سهمانی به پاس حمایت های بی دریغ در راستای اعتلاء و توسعه روابط عمومی، تقدیر به عمل آمد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *