RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

اعتماد، بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها

۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۲/۲۶کد خبر: 277612
ایستانیوز:مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اعتماد مردم به شبکه بانکی را بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها دانست و گفت: مهمترین سرمایه یک بانک اعتمادی است که مشتریان به بانک خود دارند، و حفظ و ارتقای آن و ارائه تصویری مناسب از فعالیت بانکها بزرگترین هدف ما است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی این بانک، در گفت‌وگویی کوتاه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به نقش اعتماد در صنعت بانکداری، حفظ و ارتقای این شاخصه را به عنوان اصلی‌ترین وظیفه روابط عمومی بانکها بر شمرد و اظهار داشت: ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که این امکان برای تمامی افراد جامعه وجود دارد که بتوانند بی‌واسطه شما را نقد کنند، هرچند ممکن است این نقدها غیر منصفانه باشد. اما ما به‌عنوان روابط عمومی وظیفه داریم برای حفظ اعتماد مردم، این نقدها را بشنویم و صادقانه به آنها پاسخ دهیم.
وی افزود: در سالهای گذشته صنعت بانکداری دستخوش تغییر شده است، نگاه جامعه نسبت به این صنعت از یک ارائه کننده خدمات اعتباری و محلی برای نگهداری پول، به صنعتی پویا و زیر بنایی که اساس هر کسب و کاری را در دنیای آنلاین تشکیل می‌دهد، تغییر یافته است.
استاد بیان کرد این نکته که اکثر ما امروز بدون داشتن پول نقد و تنها با یک کارت یا یک گوشی تلفن همراه از منزل یا محل کار خود خارج می‌شویم، در حقیقت اعتمادی است که ما به بانک خود به عنوان یک پشتیبان داریم. همین اعتماد است که باعث شده مردم در یک سو و کسب و کارها در سوی دیگر بدون دغدغه بتوانند به فعالیت بپردازند.
این فعال رسانه‌ای با اشاره به این نکته که در سالهای گذشته گاها بانکها غیر منصفانه نقد شده‌اند گفت: ما در شرایط سختی هستیم، این سختی در تمامی ارکان کشور احساس می‌شود. اما گاها می‌بینیم که اظهارات غیر کارشناسی و نقدهای غیر منصفانه فضای موجود را ملتهب و اعتماد مردم به بانکها را خدشه دار می‌کند. در حالی که اگر نگاهی به سالهای اخیر بی‌اندازیم خواهیم دید که بیشترین تحولات در نظام بانکی در همین سالها اتفاق افتاده است.
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین ادامه داد: در این شرایط وظیفه اعتماد سازی بر عهده روابط عمومی‌ها گذاشته شده است. واقعیت این است که نظام اقتصادی ما تا حدود زیادی وابسته به بانکها است. پس در شرایط فعلی اعتماد سازی بزرگترین وظیفه واحدهای روابط عمومی بانکها است.
وی افزود: در هر صنعت، اعتماد نقش مهمی در تعیین آینده آن دارد، برای صنعت بانکداری اعتماد مهمترین اصل است، ما به عنوان کارکنان روابط عمومی صنعت بانکداری تمام تلاش خود را در راستای ارتقای اعتماد مردم به شبکه بانکی به کار می گیریم.
استاد در پایان روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالین این عرصه تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد روابط عمومی ها و ارتباطات بتواند با پرورش افراد خلاق و آموزش آنها نقش و جایگاه اصلی خود را بازیابد.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *