RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تورم یازدهم یا سیزدهم؟

معرفی سه محصول جدید بیمه‌ای توسط بیمه ایران

پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

عضو هیات مدیره بانک ملی مطرح کرد؛

تاکید بر معرفی خدمات الکترونیک توسط کارکنان

۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۲/۱۰کد خبر: 274949
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که عملکرد بانک نباید به اعداد و ارقام محصور شود، گفت: باید به سمت رسیدن به کیفیت ماندگار در شاخص های بانکی حرکت کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود خاتونی در نشست صمیمی با کارکنان ادارات امور شعب مرکزی و غرب تهران که با حضور اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد سال گذشته آنها، مشارکت در کار تیمی را یکی از مهم ترین نیازها برای رسیدن به اهداف عالی بانک دانست.
 
وی با تاکید بر لزوم رعایت اصول اخلاق حرفه ای، خاطرنشان کرد: گسترش بانکداری الکترونیک و استفاده از فناوری های نو، باعث عرضه محصولاتی مانند بام، بله و رمز یکبار مصرف در قالب اپلیکیشن ۶۰ شده است که توانسته بانک ملی ایران را در حوزه خدمات غیرحضوری به مشتریان پیشتاز کند.
 
خاتونی از همه کارکنان بانک خواست در معرفی محصولات به ویژه خدمات الکترونیک حداکثر تلاش خود را به کار بگیرند. عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین از تلاش های بی دریغ کارکنان در کمک به هموطنان حادثه دیده ناشی از سیل قدردانی کرد.
 
در ادامه این نشست، روسای ادارات امور شعب مربوطه گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند. همچنین از کارکنان پرتلاش دارای رتبه های برتر در این ادارات تقدیر شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *