RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

هم‌اندیشی مدیران بانک گردشگری در قالب کارگروهای تخصصی برگزار شد

۱۱:۱ - ۱۳۹۸/۲/۱۰کد خبر: 274904
ایستانیوز: هم‌‌اندیشی مدیران و روسای ستادی و شعب بانک گردشگری در قالب کارگروه‌های تخصصی روز شنبه هفتم اردیبهشت نودوهشت در محل هتل‌فرودگاهی امام(ره) برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این مراسم که با حضور مهدی جهانگیری؛ رئیس گروه مالی گردشگری، مرتضی خامی؛ مدیرعامل بانک گردشگری و جمعی از مدیران ارشد این بانک برگزار شد، برنامه‌ها و میزان دستیابی به اهداف راهبردی در قالب کارگروه‌های ویژه سنجش و بررسی و درباره اصول مدون کاری به شیوه‌ مشارکت‌محور تصمیم‌گیری شد.
 
در ابتدای این نشست مرتضی خامی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده بانک گردشگری، رشد ۶۰ درصدی جذب منابع و کسب رتبه نخست در میان بانک‌های خصوصی، کاهش میزان بدهی بین‌بانکی و همچنین پیشرفت محسوس در بسیاری از حوزه‌های مهم، حرکت به سمت بانکداری خرد، منابع ارزان‌قیمت و افزایش سهم ذهنی مردم از بانک گردشگری را از اهداف این بانک در سال پیش‌رو عنوان کرد.
 
مدیر عامل بانک گردشکری در ادامه اظهار داشت: حرکت به سمت بانکداری واقعی با صورت‌های مالی مشخص و متوازن و ارائه خدمات متنوع و متمایز، بالاترین احترام به مشتری‌ است که بانک گردشکری در این مسیر تمام تلاش خود را در سال پیش‌رو به کار خواهد بست.
 
بنابراین گزارش در ادامه این مراسم کارگروه‌های تخصصی با جمع‌بندی نتایج به‌دست آمده به بحث، بررسی و تبادل نظر بین‌بخشی در خصوص بهترین مسیر و ابزار دستیابی به اهداف و برنامه های این کارگروه‌ها پرداختند.
 
در پایان این مراسم نیز مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشکری ضمن جمع‌بندی سرفصل‌ها و نتایج این جلسه، نظام بانکی را پیش‌قراول حرکت به سمت یک نظام اقتصادی کارآمد در کشور عنوان کرد.
 
وی با خاطرنشان ساختن شرایط حساس کنونی اقتصادی گفت: ما در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار با دشمنی ناجوانمرد هستیم که به هیچ اصل اخلاقی پایبند نیست، بنابراین نیاز است تلاش مسئولانه، مدبرانه و جهادی سرلوحه کار ما در همه امور و از جمله سیستم بانکی کشور قرار گیرد.
 
رییس گروه مالی گردشگری در ادامه هوشمندی و امید، جلوگیری از فرصت‌سوزی و افزایش همکاری و تعامل مشارکتی در شرایط کنونی را لازمه موفقیت همه واحدهای اقتصادی و از جمله بانک گردشگری در راستای کمک به رونق تولید در اقتصاد ملی عنوان کرد.
 
جهانگیری همچنین با اشاره به عجین شدن نام گردشگری با بانک گردشگری، خلق و نهادینه کردن مزیت‌های محسوس برای مردم در حوزه گردشگری کشور را از جمله وظایف مهم این بانک دانست که تمامی ارکان آن موظف به تلاش و اجرای مناسب آن هستند.
 
گفتنی‌ است هم‌اندیشی مدیران و روسای ستاد و شعب بانک گردشگری با انتخاب رؤسای برتر شعب و ستاد و اهدای لوح تقدیر به این افراد به کار خود پایان داد.
 
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک گردشگری
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *