RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

حضور اثربخش بانک رفاه در کمک به سیل زدگان

۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱/۲۱کد خبر: 273132
ایستانیوز:دکتر محمد علی سهمانی اظهار داشت: بانک رفاه به عنوان بانکی اجتماعی باید به صورت کامل و با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها در زمینه بهسازی و یاری رسانی به هموطنان سیل زده گام های اثربخش بردارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر سهمانی در دومین جلسه کمیته بحران این بانک ضمن تأکید بر حضور فعالانه و بیش از پیش کارکنان این بانک و یاری رسانی به هموطنان سیل زده گفت: در مرحله نخست باید تمرکز خدمت رسانی ها در زمینه تامین مواد اولیه و ضروی زندگی نظیر مواد غذایی، بهداشتی و گرمایشی باشد. 
دکتر سهمانی بر اثربخشی کمک ها و ارسال آنها برای گروه های هدف تاکید کرد و افزود: هر استان را باید به دقت رصد کنیم و متناسب با خسارات وارده و نیازهای هر استان ملزومات و کمک ها را ارسال نماییم.
وی همچنین بر بازدید میدانی مدیران عالی بانک از استان های آسیب دیده تاکید کرد و افزود: طی روزهای آینده به همراه هیاتی از سایر مسئولان از استانهای سیل زده بازدید به عمل می آید تا در نحوه کمک رسانی ها دقت لازم صورت گیرد.
مدیرعامل بانک رفاه به برگزاری ستاد بحران کشور با حضور مدیران عالی ارگان ها و سازمان های کشور و همچنین کمیته بحران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: برگزاری و تشکیل این کمیته در بانک همراستا با این کمیته ها بوده که انشاء اله منتج به نتیجه مطلوب خواهد شد.
وی همچنین به سایر اقدامات بانک در زمینه ارسال بسته های مواد غذایی و سایر ملزومات ضروری زندگی اشاره کرد و گفت: حوزه روابط عمومی بانک براساس رسالت های خود تمام  مساعی و تلاشش را برای جلب مشارکت های بیشتر مردمی و کارکنان به کار بندد و با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود اطلاع رسانی مطلوبی را نیز ارائه دهد و کارکنان و جامعه را از اقدامات بانک آگاه و مطلع سازد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *