ایستانیوز:با ضربالاجل ۴۸ ساعته وزیر ارتباطات به اپراتورهای موبایل، بستههای اینترنت حذفشده باز گردانده میشود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، اپراتورهای بزرگ موبایل اخیرا بستههای بلند مدت اینترنت را حذف کردهاند.
یکی از کاربران فارس در بخش فارس من از این موضوع گلایه کرده و در سوژه ای با عنوان «افزایش 50 درصدی قیمت بستههای اینترنت همراه اول» نوشته: «از15 اسفند همراه اول قیمت بسته های اینترنت خود را بدون هیچ مجوزی و بدون اعلام قبلی بیش از 50 درصد افزایش داده است . درصورتی که در تمام کشورها قیمت اینترنت رو به کاهش است . لطفا پیگیری کنید .»
خبرنگار فارس در گزارشی با عنوان «حذف بستههای بلندمدت اینترنت موبایل/ تغییرات مداوم و گرانی صدای مشترکان را درآورد» به این موضوع پرداخت.
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در واکنش به این موضوع از ضربالاجل ۴۸ ساعته به اپراتورهای موبایل برای بازگرداندن بستههای اینترنت حذفشده خبر داد.
وی در توئیتی نوشت: «گزارشی مبنی بر حذف بستههای بلند مدت از سبد خدمات اپراتورهای تلفن همراه دریافت کردم. بررسیها حاکی از صحت گزارش بود. امشب دستور داده شد که ظرف 48 ساعت این بستهها بازگردانده شوند. اپراتوره بهتر است به جای افزایش تعرفه، همچنان سیاست مدیریت هزینههای مازاد را پیگیری کنند.» در نهایت با دستور وزیر ارتباطات این موضوع خاتمه یافت.
پیش از این خبرنگار فارس، سوژههای فارس من درباره ماجرای تخفیفهای ساختگی در فروشگاههای اینترنتی، استفاده از عکس های نامناسب در فروش لباس زنانه، انتقاد از بانکداری اضطراری اپراتورهای موبایل، پیشنهاد تبدیل سازمان نظام صنفی رایانهای به نظام مهندسی ICT، درخواست حل مشکلات شرکت glx و موانع تولید آنها از وزیر ارتباطات، گلایه کارگزاران روستایی از خلف وعده مخابرات در اجرای قانون، شفاف سازی درباره تماس از تلفن ثابت به همراه در قبوض اخیر، درخواست کاربران برای محاسبه صحیح اینترنت نیم بها، تقاضای کاهش تعرفه اینترنت ثابت و همراه از رگولاتوری، اخذ آبونمان تلفن ثابت مخابرات باوجود رای دیوان عدالت اداری، اختلال اینترنت پرسرعت مخابرات تهران، امکان سوءاستفاده از اطلاعات مشترکان همراه اول، اجرای فیلترینگ پوستههای تلگرام، وعده حمایت از پیامرسانهای داخلی، تغییر روال ثبت گوشی مسافری، گلایه مشترکان از مشکل سرویس ارزش افزوده موبایل، اعتراض مردم به تبانی احتمالی همراه اول و ایرانسل، درخواست کارکنان مخابرات برای اجرای طبقه بندی مشاغل، اعتراض به روش فروشگاههای اینترنتی در عودت وجه، اطلاع از موجودی تولیدات داخلی در اپلیکیشن حمایت از کالای ایرانی، گلایه فروشندگان موبایل از رجیستری گوشیهای مسافری، اعتراض به تخلیه خطوط بدهکار توسط مخابرات و شکایت کاربران از هزینه مکالمه موبایل در اربعین را پیگیری کرده است.