RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

قائم مقام بیمه دانا مطرح کرد:

نقش ضریب نفوذ بیمه در افزایش ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم

۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶کد خبر: 270930
ایستانیوز: قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا،گسترش ضریب نفوذ بیمه درجامعه را عامل تعیین‌کننده‌ای برای افزایش ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم عنوان کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسین حسینی درجمع برخی از مدیران و مسوولان این شرکت، با اشاره به شاخص‌های آماری و عملکردی برخی نمایندگان، حذف محدودیت‌های فروش را عامل تاثیرگذاری در تقویت و افزایش رشد فروش دانست و از نمایندگان خواست با تشدید فعالیت‌های بازاریابی به ویژه در حوزه بیمه‌های اموال، نقش خود را بعنوان پیش قراولان عرصه فروش در این حوزه تثبیت کنند.
 
وی با اشاره به طرح جدید این شرکت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ابراز امیدواری کرد با بستر مناسبی که برای اجرای این طرح فراهم شده، خدمت‌رسانی به مردم و دریافت تسهیلات بیمه‌ای و مالی از این بانک بتواند موجب افزایش ضریب نفوذ بیمه درجامعه شود.
 
"شرکت بیمه دانا طی سال‌های گذشته با وجود فضای رقابتی حاکم در بازار بیمه کشور توانسته است با تلاش و همت همه جانبه مدیران، کارکنان و نمایندگان خود ضمن حفظ بیمه‌گذاران قدیمی و جذب بیمه‌گذاران جدید و افزایش حق بیمه نسبت به سال‌های گذشته‌، موقعیت خود را از لحاظ سهم در بازار بیمه به سومین شرکت بزرگ بیمه‌ای کشور ارتقاء دهد.
 
این شرکت از دیرباز در زمینه استانداردسازی عملیات خود با اخذ گواهینامه‌های مدیریت ریسک، مشتری‌مداری و کیفیت خدمات در صدد متمایز کردن خدمات خویش است ". 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *