RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

کارمند بانک باید مشاور مالی مشتری باشد

۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹کد خبر: 270035
ایستانیوز: سرپرست موسسه اعتباری کوثر با تاکید بر موضوع رضایتمندی مشتری در نظام بانکی گفت: کارمند بانک باید مشاور مالی مشتری باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ جواد فهیمی پور سرپرست موسسه اعتباری کوثر در مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی اظهارداشت: همکاران در شعب بانک ها و موسسات اعتباری موظفند با رفتار مناسب و روی گشاده از مشتریان استقبال نموده و به عنوان مشاور مالی مشتریان را راهنمایی کنند.
 
وی با اشاره به اهمیت مسئولیت پذیری کارکنان افزود: کارکنان کوثر می بایست با توجه به دستورالعمل های ابلاغی، تصمیم گیری های مدیر استان و توان خود وظایف محوله را به درستی انجام و در پیشبرد اهداف موسسه از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.
 
 عضو هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر ادامه داد: در شرایط فعلی میزان متغیرهای محیطی تاثیرگذار بر فعالیت نظام بانکی بسیار زیاد شده است و بانک ها و موسسات اعتباری می بایست با شناسایی فرصت ها و کاهش قیمت تمام شده پول نسبت به حداکثر سازی منافع مشتریان و سهامداران خود برنامه ریزی نمایند.
 
وی خاطر نشان ساخت: امروزه موفقیت از آن نهادهای پولی خواهد بود که از تجربه، تخصص و دانش بانکی بیشتری برخوردار باشند. موسسه اعتباری کوثر نیز تلاش می کند با پشتوانه سرمایه انسانی جوان و متخصص و بکارگیری تکنولوژی های روز صنعت بانکداری جایگاه خود را در نظام بانکی ارتقا دهد.
 
 محمدرحیم گلبداغی مدیر سابق شعب استان های خراسان رضوی و شمالی با ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه سال جاری استان از تلاش همه همکاران در راستای به ثمر نشستن اهداف تعیین شده قدردانی نمود.
 
در این مراسم جعفر کمالی نیک به عنوان مدیر جدید شعب استان های خراسان رضوی و شمالی معرفی و از خدمات و تلاش های محمد رحیم گلبداغی در طول 24 ماه تصدی این پست، تجلیل شد.
 
شایان ذکر است، محمد رحیم گلبداغی از ابتدای فعالیت در موسسه اعتباری کوثر مدیریت شعب استان های کرمانشاه، گیلان و خراسان رضوی و شمالی را بر عهده داشت.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *