RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

برگزاری همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو

۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲کد خبر: 269745
ایستانیوز:همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل،اعضای هیات مدیره ،معاونان مدیر عامل، مدیران و کارشناسان بیمه آسیا برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ­آسیا در این همایش با تصریح برخورداری این شرکت از کارشناسان حرفه ای و  متخصص در حوزه خودرو، بر برنامه ­ریزی و آینده­ نگری بیمه ­آسیا در راستای مدیریت پورتفوی خودرو اشاره کرد.
مدیر عامل بیمه آسیا با تأکید بر اهمیت بالای خدمات پس از فروش در کنار فروش بیمه­ نامه ،گفت : شرکت­ های بیمه صرفا وظیفه فروش بیمه ­نامه را ندارند.
نایب رییس هیات مدیره بیمه­ آسیا رقابت در صنعت بیمه را جدی توصیف کرد و اظهار داشت: توانگری، قدمت ، توان شبکه فروش و گستردگی در کشور از جمله نکات پراهمیت، فنی و کلیدی در انتخاب شرکت بیمه­ گر است.
مهندس ملکان، مدیرعامل شرکت پرشیا خودرو، در سخنانی ضمن اشاره به همکاری موفق و  14 ساله بیمه­ آسیا و پرشیا خودرو، بیان داشت: مجموعه واحدهایی که به ما خدمات ارائه می دهند، مانند مهره­ های تسبیح با یکدیگر مرتبط هستند.
مدیرعامل شرکت پرشیا خودرودرادامه افزود: میزان سرویس­ دهی و خدمات  و زمان ارائه خدمات در رضایت بیمه­ گذار و افزایش وفاداری مشتریان بسیار حائز اهمیت است.
بازدید از قسمت های مختلف شرکت پرشیا خودرو و برگزاری کارگاه آموزشی از دیگر بخش های همایش تخصصی مشترک بیمه­ آسیا و پرشیا خودرو بود.            
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *