RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان

۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲کد خبر: 268782
ایستانیوز:سومین نشست تلفنی مدیران عملیاتی بانک رفاه با مشتریان، با هدف پاسخگویی و پیگیری امور مشتریان در محل مرکز پاسخگویی این بانک برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این نشست دو ساعته که مدیر امور ناحیه دو این بانک و مدیران شعب استان های فارس، مازندران و سمنان حضور داشتند، مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان دریافت و راهکارهای لازم ارائه شد.
این سلسله نشست های تلفنی مدیران عملیاتی بانک با مشتریان در راستای پاسخگویی شفاف و برقراری ارتباط نزدیک مشتریان با مدیران صورت می پذیرد و تاکنون مدیران ناحیه یک، سه و مناطق تهران پاسخگوی مشتریان بانک بوده و بسیاری از مسائل و چالش های مشتریان بانک رفاه کارگران در قالب این نشست های مستقیم تلفنی رسیدگی شده است.
بانک رفاه براساس رسالت خود به عنوان یک نهاد مالی- اجتماعی تداوم این گونه نشست ها را دنبال می‌کند تا به عنوان بخشی از تعهدات اجتماعی خود با برقراری ارتباطات و پیگیری ها، رضایت تمام ذی نفعان و مشتریان را محقق سازد.
گفتنی است، ناحیه دو بانک رفاه شامل استان های خراسان رضوی، فارس، گیلان، مازندران، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان، گلستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و بوشهر است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *