RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

ادبیات جدید نیاز بازار بیمه در کلانشهر تهران

۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۷/۲۹کد خبر: 262920
ایستانیوز: قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا، تقسیم مجدد کار، تغییر برخی ساختارها،پیگیری مجدانه امور و توجه اصلی به شهر تهران را از محورهای اصلی و اولویت‌های اساسی خود برای رفع مشکلات و افزایش نقدینگی شرکت عنوان کرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسین حسینی در نشست مشترک هم‌اندیشی سرپرستی منطقه یک که با حضور معاون اداری-مالی،مدیر امور شعب و مناطق، مدیر بازاریابی و روسای شعب سرپرستی این منطقه در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از بازگشت دوباره به جمع همکاران خود، ضرورت اصلاح تفکر فردی و اداری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: سیاست‌های اداری اگر در تهران به درستی و با جسارت انجام شود، مشکلات شعب شهرستان‌ها نیز برطرف خواهد شد،زیرا حدود 90 درصد مشکلات، مربوط به کلان شهر تهران است،لذا ضرورت دارد برای این شهر ادبیات جدیدی در حوزه فروش بیمه تعریف شود.
وی، ایجاد تغییر و بازسازی دوباره ساختار فروش در شهر تهران را یادآور شد و افزود: برای فروش و عرضه خدمات بیمه‌ای باید فضای کاری مناسبی مهیا باشد که آراستگی ظاهری، داشتن فن بیان مطلوب، تقسیم مجدد کار، پیگیری مجدانه امور و وصول مطالبات از جمله ویژگی‌هایی است که مدیران شعب باید از آن برخوردار باشند.
 قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا، ویژگی‌های مذکور را برای نمایندگان و شبکه فروش نیز مهم دانست و از مدیران شعب خواست از نمایندگان به عنوان عناصر فعال اتاق فکر خود استفاده کرده و مشکلات آنها را در اولویت کاری خود قرار دهند.وی تعامل سازنده با نمایندگان را یکی از مهمترین عوامل توسعه بازار توصیف کرد و‌ گفت: حل مشکلات نمایندگان به عنوان سربازان خط مقدم فروش باید دغدغه همه ما باشد و در هر لحظه و زمانی آماده حمایت و پشتیبانی از آنها باشیم.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه دانا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *