ادبیات جدید نیاز بازار بیمه در کلانشهر تهران
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسین حسینی در نشست مشترک هم‌اندیشی سرپرستی منطقه یک که با حضور معاون اداری-مالی،مدیر امور شعب و مناطق، مدیر بازاریابی و روسای شعب سرپرستی این منطقه در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از بازگشت دوباره به جمع همکاران خود، ضرورت اصلاح تفکر فردی و اداری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: سیاست‌های اداری اگر در تهران به درستی و با جسارت انجام شود، مشکلات شعب شهرستان‌ها نیز برطرف خواهد شد،زیرا حدود 90 درصد مشکلات، مربوط به کلان شهر تهران است،لذا ضرورت دارد برای این شهر ادبیات جدیدی در حوزه فروش بیمه تعریف شود.
وی، ایجاد تغییر و بازسازی دوباره ساختار فروش در شهر تهران را یادآور شد و افزود: برای فروش و عرضه خدمات بیمه‌ای باید فضای کاری مناسبی مهیا باشد که آراستگی ظاهری، داشتن فن بیان مطلوب، تقسیم مجدد کار، پیگیری مجدانه امور و وصول مطالبات از جمله ویژگی‌هایی است که مدیران شعب باید از آن برخوردار باشند.
 قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا، ویژگی‌های مذکور را برای نمایندگان و شبکه فروش نیز مهم دانست و از مدیران شعب خواست از نمایندگان به عنوان عناصر فعال اتاق فکر خود استفاده کرده و مشکلات آنها را در اولویت کاری خود قرار دهند.وی تعامل سازنده با نمایندگان را یکی از مهمترین عوامل توسعه بازار توصیف کرد و‌ گفت: حل مشکلات نمایندگان به عنوان سربازان خط مقدم فروش باید دغدغه همه ما باشد و در هر لحظه و زمانی آماده حمایت و پشتیبانی از آنها باشیم.