RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

رونمایی از پازل راهبردی کسب‌‌وکار شرکت بیمه‌‌کوثر

۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۶/۱۴کد خبر: 256580
ایستانیوز:پازل راهبردی کسب‌‌وکار در صنعت بیمه به‌‌منظور هوشمندسازی فروش و ارزیابی یکپارچه و متوازن محورهای راهبردی در بیمه‌کوثر تدوین و رونمایی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیرعامل شرکت در نشست هم‌اندیشی مدیران که باحضور اعضای هیات‌مدیره، مدیران ستاد و سرپرستی‌های سراسر کشور در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، تصریح‌کرد: با تدوین این پازل، مدیران با محیط کسب‌وکار واقعی صنعت بیمه و همچنین محدودیت‌ها و فرصت‌های جدید آشنا می‌شوند.
مجید مشعلچی فیروزآبادی هوشمندسازی کسب‌وکار را عامل افزایش تعامل و ارتباطات موثر بین‌بخشی دانست و گفت: در این پازل نتایج فروش، خسارت، سرمایه‌گذاری، فرایندها، نحوه تعامل با ذی‌نفعان و مشتریان و نیز توانمندسازی بخش‌های مختلف بررسی می‌شود.
وی با بیان اینکه با هوشمندسازی کسب‌وکار وظایف و فرایندهای اصلی کسب‌وکار در این شرکت بازنگری می‌شود، افزود: دستیابی به اطلاعات اثربخش و کارگشا، دقت و کیفیت و در نهایت، افزایش سوداوری و رضایت ذی‌نفعان و بیمه‌شدگان ازجمله مزایای اجرای این پازل است.
مدیرعامل شرکت با تاکید براین مطلب که کار بدون برنامه اثرگذار نخواهد بود، خاطرنشان‌کرد: انتظار داریم با امضای میثاق‌نامه در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری و هم‌اندیشی مدیران و بیان مشکلات و دغدغه‌ها و همچنین ارایه راهکارها شاهد جهشی عظیم در شرکت باشیم.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *