ایستانیوز: کریمیمدیر امور شعب و بازاریابی پست بانک ایران درجلسه بررسی عملکرد شعب این بانک گفت: برگزارشدن جلسه ارزیابی عملکرد شعب بصورت گفتمانی یک روش موفق و مؤثر بوده و هماندیشی و تبادل تجربیات موجب توانمندسازی نیروی انسانی میشود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، کریمیافزود: وجود زیرساختهای سختافزاری و نرم افزاری برای ایجاد درآمد در شعب ضروری بوده، اما برای تحقق اهداف درآمدی بانک، احساس مسئولیت در رئیس و کارکنان شعبه در اولویت میباشد.
کریمیتصریح کرد: رقابت در عرصه بانکداری کاری دشوار است و بدون مجهزشدن به دانش روز و تحلیل مستمر وضعیت درآمدها و هزینههای شعب نمیتوان انتظار موفقیت داشت. علیرضا پورحسین رئیس اداره کل امور شعب و مناطق نیز در این جلسه هدف از ارزیابی شعب را کمک به رؤسای شعب برای شناخت نقاط ضعف و قوت شعبه دانست و گفت: شعبی که در شاخصهای مهم عملکردی مانند وصول مطالبات، خدمات الکترونیک، پرداخت تسهیلات اشتغالزا و ... خوب عمل کنند مورد تقدیر همه جانبه قرار میگیرند.
پورحسین جایگاه رئیس شعبه را جایگاهی ارزشمند دانست و افزود: ارائه خدمات مطلوب به مردم و ایجاد اشتغال فرصتی است که اگر شعبه به درستی به آن عمل کند هم رضایت مردم و هم رضایت خداوند را در پی دارد.