RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سرمایه گذاری بیمه البرز در طرح های هلدینگ صبا انرژی

بیمه هاما به خانواده صنعت بیمه پیوست

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی

مرکز تامین مالی در وزارت اقتصاد ایجاد می‌شود

تغییرات مبلغ فروش ۵۰ شرکت بزرگ بازار سرمایه از نظر ارزش بازار

رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲

۱۰ شرکت دولتی امسال واگذار می‌شود

پرسپولیس شفاف‌سازی کرد

چاپ تورم!

هراس طلافروشان از افشای اطلاعات

بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو خواهد بود

آغاز طرح سراسری فرهنگ سازی برخورد با وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث

تسهیلات بانک رفاه به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی

شرط صعود بازار سهام چیست؟

چرا بازار ارز آرام نمی‌شود؟

روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان

درخشش تیم کاراته بیمه تعاون در مسابقات گرندپری جمهوری چک ۲۰۲۴

تامین مالی شرکت‌های بورسی تسهیل می‌شود

خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟

گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران

فروش دلار سهمیه ای متوقف شده است؟

۱۱.۵ درصد از چک‌ ها نقد نشد

آخرین جزییات از تغییر سن بازنشستگی

تاریخ صنعت بیمه با بیمه ایران گره خورده است

تبادل تجارب رؤسای شعب موجب توانمندسازی نیروی انسانی می‌شود

۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۵/۷کد خبر: 252538
ایستانیوز: کریمی‌مدیر امور شعب و بازاریابی پست بانک ایران درجلسه بررسی عملکرد شعب این بانک گفت: برگزارشدن جلسه ارزیابی عملکرد شعب بصورت گفتمانی یک روش موفق و مؤثر بوده و هم‌اندیشی و تبادل تجربیات موجب توانمندسازی نیروی انسانی می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، کریمی‌افزود: وجود زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری برای ایجاد درآمد در شعب ضروری بوده، اما برای تحقق اهداف درآمدی بانک، احساس مسئولیت در رئیس و کارکنان شعبه در اولویت می‌باشد.
کریمی‌تصریح کرد: رقابت در عرصه بانکداری کاری دشوار است و بدون مجهزشدن به دانش روز و تحلیل مستمر وضعیت درآمدها و هزینه‌های شعب نمی‌توان انتظار موفقیت داشت. علیرضا پورحسین رئیس اداره کل امور شعب و مناطق نیز در این جلسه هدف از ارزیابی شعب را کمک به رؤسای شعب برای شناخت نقاط ضعف و قوت شعبه دانست و گفت: شعبی که در شاخص‌های مهم عملکردی مانند وصول مطالبات، خدمات الکترونیک، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا و ... خوب عمل کنند مورد تقدیر همه جانبه قرار می‌گیرند.
پورحسین جایگاه رئیس شعبه را جایگاهی ارزشمند دانست و افزود: ارائه خدمات مطلوب به مردم و ایجاد اشتغال فرصتی است که اگر شعبه به درستی به آن عمل کند هم رضایت مردم و هم رضایت خداوند را در پی دارد. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پست بانک
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *