RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

واحدهای بانک ملی ایران، مویرگی ارزیابی می شوند

۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۵/۷کد خبر: 252490
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران گفت:استراتژی بانک به صورت هدفمند طراحی شده و نحوه حرکت واحدها در چارچوب آن به صورت مویرگی با شاخص های مدون ارزیابی می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا حسین زاده با بیان این که در دوران جدید، ارزیابی و گزارش دهی کلی نفعی به حال سازمان ها ندارد، گفت: سازمان ها از واحدهای کوچک تشکیل شده اند که هر کدام اثر خود را بر عملکرد نهایی دارند، بنابراین هر واحد بانک شامل واحدهای ستادی، شعب و حتی باجه می تواند در عملکرد بانک موثر باشد.
 
وی با اشاره به این که بر همین اساس، استراتژی بلند مدت بانک تدوین و نقش هر بخش در آن به طور دقیق مشخص شده است، اظهار داشت: برای هر یک از شعب و ادارات ستادی بانک در دوره زمانی مدنظر، یک هدف مشخص تعیین و نقشه راه رسیدن به آن هدف نیز تبیین شده است.
 
به گفته حسین زاده، نحوه عملکرد هر کدام از این واحدها در دوره های زمانی مشخص رصد و علل احتمالی عدم تحقق کامل آن اهداف بررسی می شود تا موانع پیش رو برطرف شود.
 
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که بدنه بانک کاملا با استراتژی تدوین شده همراه است، گفت: تیم های برنامه ریزی از میان کارکنان بانک در سراسر کشور به منظور پیاده سازی این اهداف آموزش دیده اند و به کارکنان بانک در تحقق استراتژی کمک می کنند.
 
حسین زاده تاکید کرد: ارزیابی مویگری عملکرد واحدها باعث تسریع در رسیدن به اهداف و شناخت چالش ها می شود، بنابراین بانک می تواند در کوتاهترین زمان و با حداکثر کیفیت، اهداف خود را محقق کند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی ایران
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *