RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

دولت سهام سودآور را در بورس عرضه می‌کند

۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۴/۸کد خبر: 248804
ایستانیوز:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دراین شرایط برای بورس برنامه ریزی داریم و دولت می خواهد سهام سود آور را در بورس عرضه کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علی ربیعی اظهار داشت: دولت در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 38 هزار میلیارد ریال در حال توزیع دارد و می خواهد شرایطی ایجاد کند تا بازنشستگان و کارگران هم به آسانی سهامدار شوند . 
وی افزود: یکی از بسته های حمایتی دولت ساماندهی سیاست های پولی و جذب سرمایه های سرگردان در جامعه بوده تا نقدینگی جهت مثبت خود را پیدا کند.
ربیعی مراقبت از زندگی مردم و تامین رفاه بیشتر آنان را سیاست بعدی دولت برشمرد و افزود: بر این مهم از سوی رهبری هم تاکید فراوان شده و مانع از افتادن مردم در تله فقر است و در همین زمینه کمیته ویژه تشکیل شده تا نیازهای اولیه زندگی مردم تا دهک های هفتم و هشتم تامین شود. 
ربیعی همچنین با بیان اینکه فروش نفت برای دولت مهم است، گفت: در هر صورت دولت نفت را به فروش می رساند و دنیا نمی تواند در این مساله برای ایران مانع ایجاد کند. 
وی؛ حفظ اشتغال موجود و ممانعت از بیکاری در جامعه را سیاست بعدی دولت برشمرد و افزود: برای اینکه یک میلیون شغل ایجاد شود به سمت توسعه شرکت های کوچک خواهیم رفت. 
ربیعی گفت: حفظ صنعت و سرمایه گذاری بالا در دستور کار قرار دارد و زنجیره ای کار کردن شرکت ها کوچک و متوسط از سیاست های دولت است. 
وی در خصوص گلستان هم افزود: در این استان وضعیت پرداخت وام به متقاضیان برای ایجاد اشتغال و رونق سرمایه گذاری خوب است و از رتبه های آخر دریافت تسهیلات به رتبه های چهارم و پنجم کشور رسیده است. 
وزیر کار به بحث اشتغال فراگیر اشاره کرد و گفت: این استان در استفاده از این تسهیلات ظرفیت خوبی دارد ولی هنوز به طور کامل از این توانمندی استفاده نشده و کارفرمایان با تردید در این حوزه وارد می شدند اما امروز وضعیت بهتر شده است. 
وی همچنین از افزایش وام روستائیان خبر داد و گفت: تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال در روستاهای کشور سال به سال رو به رشد بوده به طوری که 70 هزار میلیارد ریال طرح به بانک معرفی شده و تاکنون برای 18 هزار میلیارد ریال آن توسط بانک ها با متقاضیان قرار داد منعقد شده است. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز پنجشنبه در سفری یک روزه به گلستان وارد و در فرودگاه گرگان مورد استقبال استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران قرار گرفت. 
حضور در روستای محمدآباد گرگان و اهدای احکام بازنشستگی به تعدادی از بازنشستگان صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان، حضور در شهرک صنعتی علی آباد و بهره برداری از کارخانه تولید خمیر کاغذ توسکا و دیدار با کارگران و مسئولان این واحد تولیدی، بازدید از کارخانه پگاه گلستان و شرکت در کارگروه اشتغال و ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان از دیگر برنامه های این سفر است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *